Monday, July 10, 2006
No More Room (ή Αντίστροφη Μέτρηση)
“There comes a time in a man’s life when to get where he has to go – if there are no doors or windows - he walks through a wall.”
Bernard Malamud


Τι σκοπεύεις να κάνεις, λοιπόν, σ’αυτό το δωμάτιο το σκοτεινό,
σ’ αυτή τη δίχως παράθυρα φυλακή με τους τέσσερις τοίχους
που άπραγος, κάθιδρος, έντρομος,
παρακολουθείς να πλησιάζουν οριακά,
απειλητικά, προς το μέρος σου;

Ήδη βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής...
Το οξυγόνο σου τελειώνει...
Ο χρόνος σου τελειώνει...
Η ζωή σου, όπως τη γνώριζες μέχρι σήμερα, τελειώνει...

Άραγε, θα μείνεις εκεί να σε συνθλίψουν
ή θα δραπετεύσεις ως δια μαγείας περνώντας από μέσα
μ’ ένα άλμα κβαντικό;

Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει:
5, 4, 3, 2, 1

.......................................

Labels: ,

 
posted by Serenity at 00:00 | Permalink |


17 Comments:


  • At 10/7/06 00:13, Blogger markos-the-gnostic

    Θα ταν σωτήριο με ένα κβαντικό άλμα να ξεπεράσουμε τα τείχη του Καβάφη...

     
  • At 10/7/06 00:18, Blogger Serenity

    ... και τα δικά μας ....

     
  • At 10/7/06 00:25, Blogger Serenity

    ... αλλά προφανώς το ίδιο πράγμα λέμε...

     
  • At 10/7/06 00:33, Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad

    Τα κατάφερες?

     
  • At 10/7/06 00:36, Blogger Serenity

    Καλό...
    Μπα...
    Μάλλον πρέπει να βελτιώσω την τεχνική μου στο ... πήδημα...
    (το κβαντικό εννοώ, μην πάει αλλού ο νους σου... ;)

     
  • At 10/7/06 00:47, Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad

    Τέτοια ώρα, τέτοια λόγια..
    Κβαντικό? Δεν το ξέρω αυτό..Καινούριο κόλπό? :p

    ps.Δες και το τελευταίο μου ποστ ;)

     
  • At 10/7/06 00:59, Blogger Serenity

    Λοιπόν, αυτό το κουμπάκι που λέει η Ροξάννη πρέπει να το ανακαλύψουμε... Ή εν πάσει περιπτώσει να εφοδιαστούμε μ' ένα remote control που θα κάνει 'freeze' και μετά να μπορούμε να ψάξουμε το κουμπάκι χωρίς να μας πιέζει ο χρόνος...

    Οk, νομίζω ότι τώρα έχω αρχίσει και το 'χάνω.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ!

     
  • At 10/7/06 01:03, Blogger Dark_Morpheus

    Αν εφοδιαστούμε με remote control καλό θα είναι να πάρουμε και μπόλικες μπαταρίες μαζί μας...

     
  • At 10/7/06 01:03, Blogger Dark_Morpheus

    (Γύρισα...) :)

     
  • At 10/7/06 01:13, Blogger Serenity

    So, I noticed... :)

    Χαίρεστε

    και

    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!

     
  • At 10/7/06 01:19, Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad

    Που να το ανακαλύψεις το κουμπάκι..Αμα την έχει κάνει μαλάκας ηλεκτρολόγος την εγκατάσταση τρέχα γύρευε! Το κβαντικό ποιο εφικτό μου φαίνεται!
    Αντε, τράβα για εξάσκηση εσύ κι εγώ σβήνω φως και πάω σπίτι μου.
    Καλό βράδυ! Σμουτς!

     
  • At 10/7/06 01:38, Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Για να δραπετευσω πρεπει να υπαρχει λογος.
    Αν η ελευθερια που θα εχω οταν βγω εξω,ειναι πιο σκληρη απο τη φυλακη που με ειχαν κλεισει,τοτε καλυτερα να μεινω αιχμαλωτος.

     
  • At 10/7/06 02:05, Blogger Unknown

    Όταν είσαι σε τέτοιο χώρο άπραγος,
    κάθιδρος, έντρομος.
    Το μόνο που σου απομένει είναι
    να περιμένεις καρτερικά να τελειώσει το οξυγόνο της ζωής σου.
    Εκτός πριν το τέλος αλλάξεις τρόπο
    ζωής και δραπετεύσεις.
    Λιγάκι δύσκολο όμως είναι αυτο
    να κάνεις άλμα κβαντικό.
    Γιατί αν είχες αλλάξει τρόπο ζωής
    δεν θα περίμενες, άπραγος, κάθιδρος
    έντρομος
    θα είχες δραπετεύσει.

    Καλό σου πρωινό
    πάντως είναι πολύ όμορφο.

     
  • At 10/7/06 08:41, Blogger Serenity

    Το φάντασμα σας καλημερίζει... (Αυτό το blog θα πρέπει πιθανότατα να μετονομαστεί σε ... "Κάσπερ, το Φαντασματάκι"...)

    @ 2 Shots: Ορθόν, διότι practice makes perfect... :-P *smouts*!

    @ Πρέζα TV: Κι αν ο ήρωάς μου όμως στο post δεν έχει δραπετεύσει ακόμα, πώς μπορεί να ξέρει πώς είναι αυτή η ελευθερία; Του είναι κάτι άγνωστο.

    @ Sailor: Τις καλημέρες μου, Καπετάνιε μου. Καλό πρωινό, επίσης.

     
  • At 10/7/06 15:54, Blogger vromogato

    άκουσα ένα ουρλιαχτό, ή μου φάνηκε?

     
  • At 10/7/06 16:04, Blogger george.pirgaris

    Γεια κι από μένα.
    Διαβάζω σε...

     
  • At 10/7/06 18:14, Blogger Serenity

    @ Vromogato (τι nick κι αυτό Θεέ μου:) Ε, αν το άκουσες, μάλλον δικό μου θα 'ταν. Εγώ πάντως δε θυμάμαι τίποτα απ'τη στιγμή του θανάτου μου. Έχω κάνει delete...

    @ Pirgaris: Χαίρομαι που αλληλοδιαβαζόμαστε, αγαπητέ.

    Είναι ωραίο πάντως να διατηρείς ενός είδους επικοινωνία με τους ζωντανούς. Υπόσχομαι να μη στοιχειώσω κανενός το σπίτι. Τώρα για τα blogs σας, δεν παίρνω κι όρκο... (χε, χε, χε) ;)