Sunday, July 09, 2006
Ο ξένος
Κι αποκαμωμένη όπως έκλεισα τα μάτια μου
αναζητώντας λίγη γαλήνη εκεί, μες στα σκοτάδια,
είδα έναν ξένο
περιπλανώμενο ανά τους αιώνες
στο δαιδαλώδη λαβύρινθο μιας εικονικής πραγματικότητας,
ενός πλασματικού χρόνου τους διαδρόμους,
ν’ ανοιγοκλείνει τη μια μετά την άλλη
τις πόρτες
ωσάν τρελός
γελώντας...

Το βλέμμα του αναζήτησα
‘Τι ψάχνεις;’ πρόλαβα και ρώτησα
μα απάντηση δεν πήρα
ούτε ματιά δε μου ’ριξε
σα να μην υπήρχα στ’ αλήθεια
σα να ’μουν ένα φάντασμα για ’κείνον
ή
απλώς άλλη μια πόρτα
που άνοιξε και πίσω του θα έκλεινε

γελώντας.

Labels:

 
posted by Serenity at 18:28 | Permalink |


8 Comments:


  • At 9/7/06 18:50, Blogger THE_RETURN

    ...μάλλον πρέπει να είδες ...εμένα
    (σε όνειρο το είδες ;).

    Μόνο που ποτέ δεν θα σε κοίταγα σα φάντασμα ή θα σε αγνοούσα :)

    Καλησπέρες καλή μου

     
  • At 9/7/06 18:58, Blogger Serenity

    Καλησπέρες καλέ μου...

    Τόσο ευγενικός...

    Αν ήταν όνειρο, τότε θα πρέπει να κοιμόμουν ... όρθια (ή καθιστή δια του λόγου το αληθές)

    Η επιρροή σου στο γράψιμό μου, είναι ολοφάνερη, νομίζω...

    Φιλιά πολλά :)

     
  • At 9/7/06 19:07, Blogger THE_RETURN

    Όχι, "το πρέπει να είδες εμένα", το είπα για άλλους λόγους (όχι επιρροές και τέτοια - δεν ασχολούμαι με αυτά)

    Απλά με άγγιξε πάρα πολύ...

    θα σου πω άλλη φορά...

    Φιλιά :)

     
  • At 9/7/06 19:31, Blogger Serenity

    Χμμ... ενδιαφέρον... μου εξάπτεις την περιέργεια...

    :)

     
  • At 9/7/06 21:39, Blogger Serenity

    M' αρέσει που του βρήκες και όνομα, γιατρέ!

    'Χωροχρονική ανωμαλία';

    Τζίζους Κράιστ...

    :-p

     
  • At 9/7/06 22:19, Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad

    Κάτι μου λέει πως την απάντηση την πήρες και την έχεις μέσα σου. Για κοίτα καλύτερα :)
    Καλό βράδυ πριγκηπέσα!

     
  • At 9/7/06 22:31, Blogger Serenity

    @ 2 Shots: Χμμ... πάλι σκεπτόμενη θα τη βγάλω το βράδυ...

    Καληνύχτα, Σοφάκι... :)

     
  • At 16/8/06 07:55, Anonymous Anonymous

    Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
    »