Monday, July 10, 2006
"Hello"

Γεια σας. Είμαι ένα φαντασματάκι. Προτού φωνάξετε τους Ghostbusters να με εξαφανίσουν με συνοπτικές διαδικασίες, επιτρέψτε μου να σας πω ότι ως φαντασματάκι είμαι ιδιαίτερα φιλικό και επικοινωνιακό. Ούτε μ' αρέσει να τρομάζω κόσμο (πιο πολύ τρομάζω εγώ με τα ουρλιαχτά τους) ούτε σκοπεύω να στοιχειώσω κανενός το σπίτι (για τα blogs δεν παίρνω όρκο... ;). Έχω ήδη στοιχειώσει το σπίτι, στο οποίο έμενα πριν το θάνατό μου, το οποίο βρίσκεται σχετικά κοντά σε νεκροταφείο (και γι' αυτό βολεύει). Μέχρι στιγμής, δεν έχω καταφέρει να θυμηθώ τίποτα από τη στιγμή του θανάτου μου. Υποθέτω ότι πρέπει να με χτύπησε τρένο ή νταλίκα, διότι στην τωρινή μορφή μου μοιάζω με χαλκομανία. Δεν ξέρω γιατί ήρθα στον κόσμο των φαντασμάτων (έχω αφήσει, άραγε, εκκρεμότητες πίσω μου;) ούτε και ξέρω πόσο θα μείνω σ' αυτή τη διάσταση. Πάντως αυτό που θυμάμαι είναι ότι ως ζώσα ύπαρξη είχα μια ψιλοεξαρτησούλα απ' το blogging, η οποία όπως βλέπετε με συνοδεύει και εδώ... Χαίρομαι ιδιαίτερα που τα ξαναλέμε! :)
Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Serenity
ΥΓ. Περισσότερα για μένα και τον κόσμο μου θα βρείτε εδώωωωωω :)

Labels:

 
posted by Serenity at 18:36 | Permalink |


26 Comments:


  • At 10/7/06 19:30, Blogger Dark_Morpheus

    Αχ δε φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι που επιτέλους καταφέρνω να επικοινωνήσω με ένα πνεύμα!Ένα νέο κεφάλαιο άνοιξε στη ζωή μου...Σε ευχαριστώ πραγματικά :)

     
  • At 10/7/06 19:47, Blogger Serenity

    Τι ευγενικός που είσαι!

    :-p

     
  • At 10/7/06 20:12, Blogger george.pirgaris

    Αχ serenity με τα φτερά σου!
    Ήθελα να ήξερα τον νταλικιέρη που σε πήρε από κοντά μας...

     
  • At 10/7/06 20:19, Blogger Serenity

    Ναι, αν τον πετύχεις του 'χω φυλαγμένη μια ... εκπληξούλα!

    Δε χρειάζομαι πολλά. Όνομα και δ/νση κατοικίας.

    :-p

     
  • At 10/7/06 20:31, Blogger george.pirgaris

    Μια ερώτηση μόνο.
    Πώς καταφέρνεις και πιέζεις τα πλήκτρα για να γράψεις; Τα δάχτυλά σου δε διαπερνούν την ύλη;
    Φαντασματάκι απολογήσου!

     
  • At 10/7/06 20:34, Blogger τσέλιγκας

    Όποτε θες δηλαδή εξαφανίζεσαι. Αυτό πάει να πει ευκολία!

     
  • At 10/7/06 20:40, Blogger Serenity

    Σιγά μη με κολλήσεις και στον τοίχο! hahahahahhhh.... :-p

    For your information, πάντως χρησιμοποιώ ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο λειτουργικό - ειδικά σχεδιασμένο για φαντάσματα - το οποίο βασίζεται στις φωνητικές εντολές. Εγώ μιλάω κι αυτό γράφει.

    Compris?

     
  • At 10/7/06 20:42, Blogger Serenity

    @ tseligkas: Κάτι πονηρό έχεις εσύ στο μυαλό σου... ;)

     
  • At 10/7/06 20:48, Blogger george.pirgaris

    Α μάλιστα...
    η τεχνολογία έχει περάσει και στα φαντάσματα.
    Τι άλλο θα δούμε.
    Να σε κολλήσω στο τοίχο??
    Μπα δεν είχα τέτοιο σκοπό.
    Εξ 'αλλου διαπερνάς τους τοίχους φαντασματάκι!
    Ξεχνάς!
    Η αδράνεια της προηγούμενης ζωής βλέπεις...
    (Τον νταλικιέρη τον βρήκα, αλλά δε στον λέω χε χε)

     
  • At 10/7/06 20:57, Blogger Serenity

    Όχι, εγώ δεν ξεχνώ... Εσείς μάλλον δεν 'πιάσατε' το αστείο, αγαπητέ :-p

    Ούτε με πείθετε ότι βρήκατε τον πιθανό δολοφόνο μου και πολύ περισσότερο ότι τον καλύπτετε κι από πάνω!

     
  • At 10/7/06 21:19, Blogger george.pirgaris

    Φαντασματάκι είσαι πολύ πονηρό φαντασματάκι...
    Θα φωνάξω τους κυνηγούς να σε πιάσουν!!!

     
  • At 10/7/06 21:29, Blogger Serenity

    Μπα... ούτε τώρα έπιασε!

    hehehehhh... :p

     
  • At 10/7/06 21:44, Blogger george.pirgaris

    Ελπίζω να μη μας τρομάξεις σήμερα που θα πέσουμε να κοιμηθούμε...
    heh...

     
  • At 10/7/06 22:02, Blogger Serenity

    Μάλλον με μπερδεύετε με άλλο φάντασμα, αγαπητέ! :)
    Δεν τρομάζω κόσμο για την πλάκα μου...
    Μπορείτε να κοιμηθείτε ήσυχος!
    Καλό σας βράδυ!

     
  • At 10/7/06 23:34, Blogger markos-the-gnostic

    είσαι ένα γλυκό φαντασματάκι που αναζητά τη γαλήνη και την αρμονία...

     
  • At 11/7/06 02:09, Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Ωχ!!!!Ο casper.Εδω ηταν και τον εψαχνα;

     
  • At 11/7/06 05:38, Blogger vromogato

    τελικά θειάφι ήταν αυτό?
    και μ αφήνεις να ψάχνω στο ψυγείο όλη μέρα να βρω ποιό φαί χάλασε???

     
  • At 11/7/06 06:11, Blogger Serenity

    @ Markos: Αααααααυτό μ'έφαγε. Χαίρετε, αγαπητέ :)

    @ Dr. Uqbar: Άντε, να βάλω και σήμανση... Χαλάω εγώ χατήρια;
    "ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑΣ!"
    ΥΓ. Να υποθέσω ότι και εσύ ΔΕΝ βλέπεις θρίλερ; :)

    @ ΠΡΕΖΑ TV: Δεν είναι ένας κούκλος;;;;!!!!

    @ Vromogato: Δεν πρόλαβα να καθαρίσω, γλυκιέ μου... Συγγνώμη!
    :-p

     
  • At 11/7/06 14:56, Blogger Ανδρομεδα

    Η Serenity ωραία τα γράφει, εύχομαι όμορφα να ταξιδεύει!
    Αλιενοφιλί!

     
  • At 11/7/06 18:43, Blogger Serenity

    Ένας αστερισμός σαν την Ανδρομέδα είναι πάντα ευπρόσδεκτος στο φτωχό μου blogoσπιτο. Τα αστέρια μας μαγεύουν...

    Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.

    Αλιενοφιλί κι από μένα! :)

     
  • At 12/7/06 13:07, Blogger γιώργος

    καλημέρα...

    το φαντασματάκι 'βγαίνει' και το πρωί;;;

     
  • At 12/7/06 14:24, Blogger Serenity

    Ναι, αμέ! Είναι λίγο ανάποδο για φαντασματάκι... Αφού να φανταστείς τη νύχτα κοιμάται!
    :)))

     
  • At 12/7/06 20:32, Blogger tassoula

    καλέ τι γλυκο και καλό φαντασματακι :-)))))))))
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

     
  • At 12/7/06 21:39, Blogger george.pirgaris

    Επ! ακόμα φαντασματάκι είσαι εσύ?
    Πάντως είχες δίκιο. Είσαι ήσυχο φαντασματάκι. Δεν τρομάζεις τις νύχτες τους ανθρώπους. Κοιμάσαι κιόλας? Α μια χαρά είσαι, μια χαρά...

     
  • At 13/7/06 00:14, Blogger Serenity

    @ Tassoula: KΑΛΗΣΠΕΡΕΣ και ΦΙΛΙΑ σε σένα και το υπέροχο μωρό σου!!! :)))))))))

    @ Pirgaris: Είδατε που ανησυχούσατε;;;

     
  • At 17/8/06 10:42, Anonymous Anonymous

    Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
    »