Saturday, July 15, 2006
Ο ΣΤΑΥΡΟΣ
Όχι, ψέμματα δε λέν’ τα δάχτυλά μου

έτσι όπως ασυναίσθητα αγγίζουν

το
γυμνό λαιμό μου

έτσι όπως ανεπαίσθητα ψηλαφίζουν

την επιφάνεια της αλυσίδας εκείνης

με

το

σταυρό

της ίδιας που φορούσα τότε

πριν είκοσι τόσα χρόνια - θυμάμαι -

γύρω

απ’

το

λαιμό

μου

Πώς είχα την ψευδαίσθηση ότι την είχα βγάλει

ότι την είχα αφήσει

πίσω

μου

σε κάποια, ίσως, αραχνιασμένη γωνιά

της ψυχής και του μυαλού μου;

Ποτέ δεν είχα φανταστεί

πως θα παρέμενε

επάνω μου, ίδια κι απαράλλαχτη,

ανέγγιχτη απ’ το πέρασμα του χρόνου,

όχι ως σύμβολο της πίστης μου

αλλά ως ανάμνηση


μιας

θ η λ ι ά ς

ανάμεσα σε δυο χέρια παιδικά

που την άρπαξαν

με βία

απ’ το λαιμό μου...

Πλέον, βέβαια, είναι άγνωστο πού βρίσκεται

εκείνος ο σταυρός

- πάνε κι είκοσι τόσα χρόνια από τότε... -

Τι σημασία έχει όμως απ’ τη στιγμή που

τον φέρω ακόμα επάνω μου, στο σώμα μου,

στον ίδιο το λαιμό μου;

Και τι περίεργο να συναντώ διαρκώς

ανθρώπους που φοράνε στο λαιμό

κι εκείνοι

το

σταυρό


τους...

Labels:

 
posted by Serenity at 19:12 | Permalink |


5 Comments:


  • At 15/7/06 21:01, Blogger THE_RETURN

    Ω, ωραίο!

    Επιτέλους, διάβασα σήμερα και ένα ποστ που "λέει".

    Έχω αργήσει. Πάω να φύγω.

    Πολλά φιλιά.

     
  • At 15/7/06 21:18, Blogger Serenity

    Πολλά φιλιά, καλέ μου.

    Σ' ευχαριστώ που 'πέρασες'.

     
  • At 16/7/06 00:18, Blogger Ελπίδα

    Πέρασα κι εγώ και σκόνταψα στα Αγγλικά. Πολλή ωραία η φωτο με την κοπέλα που κάνει κούνια. Κι εμένα μ΄αρέσει να βλέπω στο λαιμό κρεμασμένο ένα σταυρό! Δεν φοράω όμως τίποτα. Ούτε τη βέρα, γιατί κόνταψα να κόψω το δάχτυλό μου.
    καλό σου βράδυ κορίτσι μου!

     
  • At 16/7/06 01:09, Blogger Serenity

    Καλό βράδυ, Κατερίνα μου :)

    Πολλά φιλιά...

     
  • At 17/8/06 15:42, Anonymous Anonymous

    Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
    »