Friday, May 26, 2006
Όνειρο
Είδα χθες βράδυ ένα όνειρο...

Ονειρεύτηκα

πως περπατούσα στην αμμουδιά

με το Θεό

και ψηλά στον ουρανό φωτίζονταν σκηνές απ’ τη ζωή μου.


Για κάθε σκηνή στην άμμο υπήρχαν δυο χνάρια,

τα δικά μου


και του Θεού



Όταν η τελευταία σκηνή της ζωής μου φωτίστηκε μπροστά μου
γύρισα πίσω

και είδα

πως πολλές φορές στη διαδρομή της ζωής μου

δεν ήταν δύο τα χνάρια

αλλά ένα

και βλέποντας καλύτερα

πρόσεξα ότι αυτό συνέβαινε πάντα στις πιο δύσκολες

και λυπημένες στιγμές της ζωής μου.

Στενοχωρέθηκα και είπα στο Θεό:

"Κύριε, είπες πως αν έπαιρνα το δρόμο σου θα ήσουν πάντα δίπλα μου

Αλλά βλέπω

ότι στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής μου

υπάρχουν μόνο τα δικά μου χνάρια στην άμμο.

Τις στιγμές που σε χρειαζόμουνα περισσότερο

εσύ με εγκατέλειψες".

και ο Θεός μού απάντησε:

"Αγαπημένε μου

σ’ αγαπώ τόσο πολύ

και ποτέ δε θα μπορούσα να σ’ εγκαταλείψω

στις δύσκολες στιγμές

της προσπάθειας και του πόνου...


Όταν στην πορεία μας είδες πως δεν ήταν δυο τα χνάρια στην αμμουδιά

ήταν γιατί σε κρατούσα στην αγκαλιά μου"



«Όνειρο», από τις εκδόσεις Κοάν

Labels:

 
posted by Serenity at 14:10 | Permalink |


38 Comments:


  • At 26/5/06 15:23, Blogger Serenity

    Χαίρομαι που το απόλαυσες! :)

    Εκδ. Κοάν
    Δελφών 5, Αθήνα 10680, τηλ.: 210 3628265, fax: 210 3628307

    Το συγκεκριμένο ("Όνειρο") είναι ένα μικρό γαλάζιο βιβλιαράκι με μια μικρή ασπρόμαυρη φωτογραφία ενός παιδιού στο εξώφυλλο. (Κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία)
    ISBN 960-758636-0

    Γράφει μέσα ότι το κείμενο του βιβλίου αυτού έχει πρωτότυπο τίτλο "Βήματα στην Άμμο", το οποίο είναι αγνώστου συγγραφέα.

    "Εύχομαι να ακούσετε τη θάλασσα στην παραλία των ονείρων σας" γράφει ο Άγγελος Μοιράγιας, που έκανε την καλλιγράφηση και την καλλιτεχνική επιμέλεια του βιβλίου.

     
  • At 26/5/06 15:52, Blogger Marialena

    Ωωωωω! Nothing really matters, love is all we need, everything I give you, all comes back to me...
    (Madonna, Nothing really matters, album Ray of Light)

     
  • At 26/5/06 16:04, Blogger Unknown

    Η τελευταία σκηνή της ζωής σου
    φωτίστηκε γιατί η ζωή αρχίζει
    πάντα από το τέλος και τελειώνει
    στην αρχή.

    Καλό σου απόγευμα!

     
  • At 26/5/06 16:37, Blogger Serenity

    @ marialena: απ' τα αγαπημένα μου άλμπουμ το Ray of Light, όπως κι εσένα άλλωστε :)

    @ sailor: Καλό απόγευμα, Καπετάνιε :)

    Σημ. Επιστρέφω δριμύτερη το βράδυ...
    Προς το παρόν φιλάκια :)

     
  • At 26/5/06 21:19, Blogger guerriero_da_luz

    "Η πίστη δεν εμψυχώνει πάντα την ψυχή του πολεμιστή του φωτός. Υπάρχουν στιγμές κατά τις οποίες δεν πιστεύει σε τίποτα απολύτως......Ο πολεμιστής του φωτός συνεχίζει να μην πιστεύει, αλλά προχωράει και τελικά η πίστη επιστρέφει."

    Πάολο Κοέλο
    Το Εγχειρίδιο Του Πολεμιστή Του Φωτός

     
  • At 26/5/06 21:49, Blogger Serenity

    "Ο Θεός δεν εγκαταλείπει ποτέ τα παιδιά του, αλλά τα σχέδιά Του είναι ανεξιχνίαστα και Αυτός δημιουργεί το δρόμο με τα ίδια τα βήματά μας."

    Πάολο Κοέλο
    Το Εγχειρίδιο Του Πολεμιστή Του Φωτός
    :)

     
  • At 26/5/06 21:50, Blogger guerriero_da_luz

    1-0...;)

     
  • At 26/5/06 21:55, Blogger Serenity

    Μπα; 1-0; Γιατί;

     
  • At 26/5/06 21:58, Blogger guerriero_da_luz

    Το δικό σου ταιριάζει περισσότερο... :p

     
  • At 26/5/06 22:03, Blogger Serenity

    Νομίζω ότι και τα δύο ταιριάζουν εξίσου... άρα... 1-1! :)

     
  • At 26/5/06 22:07, Blogger guerriero_da_luz

    Εγώ προτείνω να αποφασίσουν οι υπόλοιποι αν συμφωνείς και εσύ... Lets play! Παιδιά τη γνώμη σας!

     
  • At 26/5/06 22:12, Blogger Serenity

    Ναι, γιατί όχι; :)

     
  • At 26/5/06 23:17, Blogger Marialena

    Knock, knock! Για μένα είναι σαν να λέτε το ίδιο πράγμα με άλλα λόγια κυρίες και κύριοι Κοελιστές!
    Antony, θα μου επιτρέψεις η οπτική μου να ταιριάζει περισσότερο με της οικοδέσποινας σ'αυτήν την περίπτωση!

    So the Oscar goes to ...Serenity, yeahhhhhhh! (μαζέψτε με πλιζζζζ!)

     
  • At 26/5/06 23:24, Blogger guerriero_da_luz

    Ναι και μένα για αυτό είπαμε να απαντήσει το..κοινό! :p

     
  • At 26/5/06 23:31, Blogger Serenity

    Γλυκιά μου δεν είναι διαγωνισμός χολυγουντιανής ταινίας... :-P
    Σ'ευχαριστώ πάντως... Είμαι μια Oscarούχα! Ζήτω η Μαριαλένα! Ζήτω τα Oscar! Ζήτω το Έθνος! (άσχετο...) :-P
    (και μετά λες να μαζέψουν εσένα...)

    Αφιερώνω, λοιπόν, το βραβείο μου στον Anthony, ο οποίος είχε και την ιδέα για το παιχνίδι :)

    ΥΓ. Πάντως από ενθουσιασμό σκίζεις, φιλενάδα! Σιγά μη σε μαζέψουμε!

     
  • At 26/5/06 23:34, Blogger Serenity

    @ Anthony: το κοινό απάντησε και το βραβείο στο αφιέρωσα, οπότε... 1-1!
    :-P

     
  • At 26/5/06 23:56, Blogger guerriero_da_luz

    Δεν το άφηνες με τίποτα ε? Παρθένοι εγγύηση! Ευχαριστώ λοιπόν Princess...

     
  • At 27/5/06 00:11, Blogger Serenity

    Εγγύηση;

     
  • At 27/5/06 00:14, Blogger άρχοντας Κώστας

    το είχα ξαναδιαβάσει,

    μα το ξαναδιάβασα και το χάρηκα..

    thanks!
    take care!

     
  • At 27/5/06 00:16, Blogger Serenity

    @ Άρχοντας: εγώ σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη! Να 'σαι καλά! :)

     
  • At 27/5/06 00:18, Blogger guerriero_da_luz

    Ο παρθένος παιδί μου δεν σταματά, θα το φέρει απο εδώ θα το φέρει απο εκεί, θα το φτάσει εκεί που ήθελε εξ' αρχής!

     
  • At 27/5/06 00:23, Blogger Serenity

    LOL!!!

    Κοίτα, όμως, επειδή έχω και ωροσκόπο Ζυγό, έφερα τη ζυγαριά στα ίσα της... 1-1... δίκαιο, νομίζω, έτσι;

     
  • At 27/5/06 00:25, Blogger guerriero_da_luz

    Ναί δε λέω... Αλλά πολύ τυφλή είναι αυτη η δικαιοσύνη βρε παιδί μου...

     
  • At 27/5/06 00:28, Blogger Serenity

    Γιατί είναι τυφλή; Και τα δύο αποσπάσματα είναι εξίσου σχετικά με το κείμενο.

     
  • At 27/5/06 00:35, Blogger guerriero_da_luz

    Ναι αλλά το ένα λίγο σχετικότερο, το είπε και η Μαριαλένα...:p Δεν νομίζω να με γέλασαν τα καστανά μου μάτια? Ευτυχώς μόνο 1,5 βαθμό μυωπία έχω...

     
  • At 27/5/06 00:43, Blogger Serenity

    Εντάξει, λοιπόν!
    Αφενός είστε δύο και είμαι μία, αφετέρου έχω πολλή περισσότερη μυωπία στα δικά μου καστανά μάτια, οπότε νομίζω ότι θα δεχθώ τη... νίκη μου!

     
  • At 27/5/06 00:46, Blogger guerriero_da_luz

    Οπότε 1-0 it is...Α ξέχασα να σου πω... Και εγώ του ίδιου αστερισμού είμαι... :p

     
  • At 27/5/06 00:50, Blogger Serenity

    Φαίνεται!!! :-PPP

     
  • At 27/5/06 01:03, Blogger guerriero_da_luz

    Ο νικημένος νικητής καληνυχτίζει το comment area που έγινε σαν portal...Καλό βράδυ princess...

     
  • At 27/5/06 01:04, Blogger Serenity

    Καληνύχτα κόσμε...
    Καληνύχτα πολεμιστή...
    Πάω για ύπνο...

     
  • At 27/5/06 01:06, Blogger Serenity

    Την ίδια στιγμή γράφαμε; Τι συγχρονισμός είναι αυτός! Καληνύχτα, νικημένε νικητή... :)

     
  • At 27/5/06 01:59, Blogger Marialena

    Τα γατίσια γαλανά μου μάτια διαπιστώνουν ότι "εδώ μέσα γίνονται Σόδομα και Γόμορρρρα" όπως έλεγε και η Σαπφώ Νοταρά! Λίγο ακόμα και θα φτάνεις τα σχόλια του Πατριάρχη της Ευλογόσφαιρας κ. Νίκου Δήμου, τέκνον μου Serenity!
    Μιας και πίασαμε τα ζωδιακά να δω ποιός από τα δύο Παρθενάκια σαν και τους μονομάχους μας εδώ, θα επικρατήσουν τελικά...
    Viva la vida loca!
    Buenas noches, M.

     
  • At 27/5/06 02:16, Blogger .

    σ ένα τέτοιον θεό πιστέυω και γω...

    της αγκαλιάς

     
  • At 27/5/06 16:43, Blogger Serenity

    @ Marialena: Υπερβάλλεις μου φαίνεται, καλή μου! Άλλο 35 σχόλια κι άλλο... 335 (και βάλε...) :)
    "Visitor wins" ως προς το τελικό αποτέλεσμα... του βγάζω το καπέλο!

    @ Marilina: κι εγώ το ίδιο :)

     
  • At 27/5/06 17:16, Blogger Stavros Katsaris

    Πανέμορφο!
    Είναι φοβερό τι πράγματα μπορείς να ανακαλύψεις στην blogoσφαιρα.
    Φοβερή ανταλλαγή εμπειριών.
    Καλησπέρα!
    Φιλικά!

     
  • At 27/5/06 17:23, Blogger Serenity

    Καλησπέρα, Σταύρο!
    Χαίρομαι που σου αρέσει το post.
    Στο ίδιο συμπέρασμα έχω καταλήξει κι εγώ για τη blogoσφαιρα, ειδικά αφού κατοικώ στη γειτονιά των διαμαντιών (βλ. τους επισκέπτες μου, δε σου λέω τίποτα άλλο...)

     
  • At 27/5/06 21:11, Blogger Serenity

    Έχω λίγους και καλούς αλλά αγαπιόμαστε πολύ μεταξύ μας :)

    Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, διαδικτυακέ μου φίλε...

     
  • At 21/7/06 02:33, Anonymous Anonymous

    Really amazing! Useful information. All the best.
    »