Sunday, May 21, 2006
Ρεμβάζοντας στον κήπο...

Λοιπόν, αυτός είναι ο κήπος μας από πανοραμική άποψη (καθότι διαμένουμε στα υψηλά δώματα του πύργου...) και σήμερα που είναι Κυριακή και χαρά Θεού αποφάσισα ότι θα περάσω όλη τη μέρα ρεμβάζοντας και κοιτάζοντάς τον γιατί δεν τον έχω απολαύσει ποτέ πραγματικά έως τώρα... Μερικές φορές ξεχνάω ότι υπάρχει... Κρίμα δεν είναι; Να έχεις τόση ομορφιά στο σπίτι σου και να μην την απολαμβάνεις; Αναμένω να φυτευτούν κι οι πανσέδες... :-)

Labels:

 
posted by Serenity at 15:39 | Permalink |


15 Comments:


  • At 21/5/06 17:19, Blogger THE_RETURN

    ωωωωωωω! :)

    Μπορώ να ...στήσω μια σκηνή στον κήπο σου ;

    :)

     
  • At 21/5/06 18:51, Blogger Serenity

    Ευχαρίστως! :)

    Οι φίλοι μου είναι καλοδεχούμενοι! :)

     
  • At 21/5/06 20:10, Blogger γιώργος

    καλησπέρα...
    είσαι τυχερή που έχεις και κήπο...
    ευχαρίστως θα έπινα τον καφέ μου εκεί και απορώ αν δεν το κάνεις...
    και κανά νυχτερινό παρτάκι δεν θα ήταν άσχημο...

     
  • At 21/5/06 20:26, Blogger Serenity

    Καλησπέρα, Γιώργο :)
    Ναι, είναι ωραία ιδέα... απλά δεν έχουμε φτιάξει ακόμα μια γωνιά για να μπορεί να καθίσει κάποιος και να πιεί π.χ. τον καφέ του με την ησυχία του... Θα την βρω όμως την άκρη, πού θα πάει...

     
  • At 22/5/06 00:19, Blogger guerriero_da_luz

    Όμορφος κήπος..εν αναμονή των πανσέδων...Καλώς σας βρήκα..

     
  • At 22/5/06 00:23, Blogger enteka

    inspiring:)

     
  • At 22/5/06 00:30, Blogger Serenity

    @ guerriero da luz: Χαιρετώ έναν πολεμιστή του Φωτός στον κήπο μου :)
    Σωστά το μετέφρασα; (το username σου εννοώ)

    @ enteka: Thanx! Welcome :)

     
  • At 22/5/06 00:34, Blogger guerriero_da_luz

    Σωστή η μετάφραση...κατά το χαρακτηριστικό πόνημα του Paolo...

     
  • At 22/5/06 00:45, Blogger Serenity

    Ξέρω... το έχω διαβάσει καμιά 10αριά φορές... :)

     
  • At 22/5/06 00:48, Blogger guerriero_da_luz

    Μη μείνεις στις 10.. :) Είναι απο τα λίγα πονήματα που εμπνέουν την ασφάλεια της αναδρομής για καθοδήγηση σε στιγμές που κανείς την χρειάζεται...

     
  • At 22/5/06 00:51, Blogger Serenity

    Ναι... όντως... Έχεις δίκιο :)

     
  • At 22/5/06 01:12, Blogger Unknown

    Όμορφα είναι να ρεμβάζεις όταν
    ο κήπος είναι όμορφος.
    Αλλά πιο όμορφα είναι όταν με το
    δικό σου χέρι φυτέψεις έστω και
    ένα λουλούδι
    Μόνο που πρέπει να είναι μέσα
    από την καρδιά σου.

    Καλό πρωινό !

     
  • At 22/5/06 01:23, Blogger Serenity

    Κάπου έχω βάλει κι εγώ το χεράκι μου σ'αυτόν τον κήπο, Καπετάνιε μου... Κι έχεις δίκιο!

     
  • At 22/5/06 01:41, Blogger Unknown

    Να ξέρεις πάντα Βίλλυ μου
    ότι αυτό που θα φυτέψεις με το χέρι
    το δικό σου και με την αγάπη σου
    να είσαι σίγουρη ότι θα ανθίσει
    πάντα και αν είναι δέντρο
    θα καρπίσει.

     
  • At 22/5/06 09:36, Blogger Serenity

    Ναι, Καπετάνιε, έτσι είναι...
    Καλημέρα!