Wednesday, May 17, 2006
Γείωση






Picture by Webshots

Και κοίταξα τα πόδια μου
Κι αντίκρισα στη θέση τους
Δύο πελώρια δέντρα!
Οι ρίζες τους κατέρχονταν
Βαθιά μέσα στη Γαία...
Ρίζες απαστράπτουσες
Που διακλαδίζονταν
Ως τα σπλάχνα της Αιώνιας Μητέρας!
Ως τον πυρήνα!

Κι οι ρίζες τους – οι ρίζες μου - παλλόντουσαν,
Δονούνταν από ενέργεια,
Φωταγωγημένες εκ των έσω
Από το φως που μέσα τους ταξίδευε,
Που στα σπλάχνα μου αναδυόταν,
Στο Χάρα,
Από τα σπλάχνα της Αιώνιας Μητέρας,
Για να εκτιναχθεί ύστερα

Ως του Σύμπαντος το πιο μακρινό αστέρι...

Labels:

 
posted by Serenity at 14:51 | Permalink |


22 Comments:


  • At 17/5/06 15:36, Blogger Marialena

    Ανάμνηση ξεχωριστή και έντονη, η γείωση που περιγράφεις, αστεράκι του Αυγερινού. Παύεις να είσαι πια Ο άνθρωπος, είσαι απλά και ήσυχα ένα κομμάτι του Σύμπαντος, από τα έγκατα της Γης ως τον τελευταίο Γαλαξία. Ω, τι υπέροχο συναίσθημα να ανήκεις στο Σύμπαν και να συνδεέσαι μαζί του. Ο άνθρωπος σε όλο του το Μεγαλείο! σε φιλώ γλυκά, Μ.

     
  • At 17/5/06 16:37, Blogger Serenity

    @ marialena: κι εγώ, καρδούλα μου!

    @ iolithikos: απλώς περιγράφω ένα βίωμα που έζησα κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου "Ενεργοποιώντας τον εσωτερικό μας θεραπευτή". Ας πούμε επίσης ότι επιζητώ περισσότερη γείωση στη ζωή μου.

     
  • At 17/5/06 22:12, Blogger ηω-λιθικός

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 17/5/06 22:17, Blogger Serenity

    Πώς σου ήρθε τώρα αυτό;;;!!!

     
  • At 17/5/06 22:19, Blogger ηω-λιθικός

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 17/5/06 22:21, Blogger Serenity

    Δεν ξέρω, αλλά αν δε γράψω κάτι, δε σημαίνει ότι σας έχω γειώσει!!!

     
  • At 17/5/06 22:24, Blogger ηω-λιθικός

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 17/5/06 22:29, Blogger Serenity

    Δεν παρεξήγησα, αλλά αυτό το 'καθωσπρεπισμοί' θα ήθελες να μου το εξηγήσεις, γιατί θέλω να πιστεύω ότι απ'τη δική μου τη μεριά δεν ισχύει κάτι τέτοιο! Γιατί εκτιμώ την αυθεντική ευγένεια και απεχθάνομαι τον καθωσπρεπισμό.

     
  • At 17/5/06 22:37, Blogger ηω-λιθικός

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 17/5/06 22:40, Blogger Serenity

    Είναι επιλογή κατά τη γνώμη μου.

     
  • At 17/5/06 22:43, Blogger ηω-λιθικός

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 17/5/06 22:44, Blogger Serenity

    Καληνύχτα!

     
  • At 18/5/06 00:24, Blogger Unknown

    Καλησπέρα πριγκιποπούλα μου!
    Δεν θέλω να στενοχωριέσαι
    το ξέρω ότι όλες οι ευαίσθητες
    ψυχές κάποια στιγμή στενοχωρούνται.
    Εγώ όλα μου τα χρόνια πορεύομαι
    παρέα με αυτή την ψυχή και δεν
    έχασα τίποτα, χωρίς να θέλω να πω
    ότι κέρδισα, η ψυχή δεν είναι
    για να χάνεις η να κερδίζεις.
    Είναι δική σου και με αυτή πρέπει
    να ζείς πέρνωντας ότι πιο όμορφο
    και τρυφερό την ευχαριστή.
    Αυτό έκανα όλα μου τα χρόνια.
    Δεν τα βλέπω εγώ, τα μάτια μου
    τα βλέπουν και τα μεταφέρουν
    στην ψυχή μου.
    Τώρα για την ομορφιά της ψυχής
    τα είπες όλα εσύ, εγώ δεν
    χρειάζεται να προσθέσω τίποτα.
    Η ψυχή και η ζωή δεν χρειάζεται
    καμμιά γείωση, μόνο γνώση.

    Καλησπέρα καλή μου φίλη!

     
  • At 18/5/06 00:40, Blogger Serenity

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 18/5/06 00:44, Blogger Serenity

    Καλησπέρα, Καπετάνιε μου! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Έχω όμως μια απορία: Τη στεναχώρια, Καπετάνιε μου, πού την είδες;;;!!! Η γείωση είναι απόλυτα θετική ως εμπειρία και απόλυτα απαραίτητη! Σημαίνει 'έχω γερές ρίζες', 'πατάω γερά στα πόδια μου' και κατ' επέκταση 'έχω καλή ισορροπία στη ζωή μου'!

     
  • At 18/5/06 01:22, Blogger Unknown

    Εγώ δεν είπα ότι δεν έχεις γερές
    ρίζες και ότι δεν πατάς γερά
    τα πόδια σου, συγώμη αν κάτι
    δεν άγραψα σωστά, το παίρνω πίσω.

    Καλό ξημέρωμα!

     
  • At 18/5/06 01:26, Blogger Serenity

    Καπετάνιε μου, μία απορία εξέφρασα η γυναίκα... Δε σε παρεξήγησα! Άρα, δεν υπάρχει λόγος να ζητάς συγγνώμη για κάτι! Φιλιά και καληνύχτα!

     
  • At 18/5/06 14:01, Blogger drskafidas

    ton dr yalom thes esi oxi ton drskafida...

     
  • At 18/5/06 14:27, Blogger Serenity

    Να με συμπαθάς φίλτατε αλλά κανένα γιατρό δε θέλω!!!
    Με εκτίμηση, φυσικά...

     
  • At 18/5/06 15:07, Blogger Stavros Katsaris

    Με ενοχλούσε πάντα η προσπάθεια των ανθρώπων να ερμηνεύσουν τι θέλει να πει ο ποιητής, τι εννοεί ο συγγραφέας?
    Τίποτα δεν εννοεί.
    Την ψυχή του σου ανοίγει.
    Και εσύ βρίσκεσαι μέσα και περιγράφεις οτι βλέπεις με τα μάτια σου. Μόνο εσύ το βλέπεις έτσι.
    Και καθένας το βλέπει με τα μάτια της δικής του ψυχής.
    Απόλαυσε την μαγεία των λέξεων και ταξίδεψε.
    Πανέμορφο serenity!

    Φιλικά

     
  • At 18/5/06 16:31, Blogger Serenity

    Αχ, να'σαι καλά!!!
    Σ'ευχαριστώ πολύ!!!
    :-)))

     
  • At 20/5/06 10:29, Blogger george.pirgaris

    Μου άρεσε το ποίημά σας. Μου άρεσε πραγματικά.
    Από τη γη πηγάζει η δύναμη!
    Και οι πρώτοι στίχοι καταπληκτικοί...
    Εαν σας έκανα μία πρόταση για να εκθέσετε τη δουλειά σας σε ένα καινούριο λογοτεχνικό σάιτ;
    Αν σας ενδιαφέρει πάντως

    http://www.logokipos.com/