Saturday, May 20, 2006
ΟΧΙ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΩ!
Αχ, τι καλά! Μπορώ και λέω ‘ΟΧΙ’!

Νομίζω πως θα τρελαθώ απ’τη χαρά μου!

‘ΟΧΙ! ΟΧΙ! ΟΧΙ! ΟΧΙ! ΟΧΙ! ΟΧΙ! ΟΧΙ! ΟΧΙ!’

Αχ... βλέπετε δεν μας έμαθαν να λέμε όχι... Και γιατί; Μα γιατί δεν τους συνέφερε φυσικά! Κάποιοι ενοχλούνται, όταν θέτουμε τα όριά μας! Αλλά δεν υπολόγισαν σωστά! Για την ακρίβεια, υπολόγισαν χωρίς τον ξενοδόχο!


Οοοοοοοόχχχιιιιιιιιιιιιιιι!!!


Όχι λέμε! Δεν μπορείς να παραβιάζεις τον προσωπικό μου χώρο! Είτε το φυσικό μου προσωπικό χώρο είτε το διαδικτυακό μου προσωπικό χώρο... Ναι, καλά το κατάλαβες: μόλις 'έφαγες' ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ!

Όχι και πάλι όχι! Δεν μπορείς να ‘μπουκάρεις’ στο χώρο όπου δουλεύω σα σίφουνας και να με διακόπτεις την ώρα που βλέπεις ότι είμαι στον υπολογιστή και εξυπηρετώ κάποιον άλλο ρωτώντας με ... «Είστε εδώωωωω;» (Όχι περαστική είμαι, απλά κάνω μια στάση να ξαποστάσω δουλεύοντας...) «Να σας κάνω μια ερώτησηηη;» Όχι! Να μην κάνεις! Να περιμένεις τη σειρά σου!

Όχι αγόρι μου, δε θέλω να βγούμε απόψε! Σ' αγαπώ, σ' εκτιμώ, αλλά δε θέλω! Γιατί; Γιατί είμαι κουρασμένη! Δεν έχω δικαίωμα να είμαι κουρασμένη; Δεν έχω δικαίωμα να πω 'δε θέλω'; Δεν κατάλαβα...

Όχι μητέρα, δε θέλω να φάω σήμερα ψάρι... Μη μου φτιάξεις ψάρι... Ναι, είναι πάρα πολύ ωραίο έτσι όπως το φτιάχνεις, αλλά δε μου κάνει κέφι σήμερα να φάω ψάρι... Όχι, ευχαριστώ! Προτιμώ να φτιάξω μόνη μου ... στραπατσάδα!

Να συνεχίσω; Αν συνεχίσω, εδώ θα ξημερωθούμε...

Αχ, είμαι τόσο χαρούμενη! :-))

Labels:

 
posted by Serenity at 22:42 | Permalink |


14 Comments:


  • At 20/5/06 23:45, Blogger THE_RETURN

    Για μια στιγμή, μπερδεύτηκα και νόμισα πως ήταν 28η Οκτωβρίου :)

    ...το επόμενο ποστ θα έχει τίτλο "ΑΕΡΑΑΑ !" μήπως :)

    Καλησπέρα faery woman :)

     
  • At 20/5/06 23:48, Blogger τσέλιγκας

    Ε όχι!

     
  • At 20/5/06 23:58, Blogger Serenity

    @ the_return: LOL!!! Μου βάζεις ιδέες!!!
    Καλησπέρα! :)

    @ τσέλιγκας: hahahah....

     
  • At 21/5/06 00:05, Blogger .

    έχεις δίκιο.. μας το λεγε και ένας καθηγητής στο λύκειο "μάθετε να λέτε όχι όταν δε θέλετε κάτι. αυτό που καθορίζει τη ζωή μας είναι περισσότερο το όχι, παρά το ναι"

     
  • At 21/5/06 00:07, Blogger Serenity

    Ω, εδώ λεμε... ΝΑΙΙΙΙΙΙ!!!!
    Καλωσόρισες!

     
  • At 21/5/06 00:09, Blogger γιώργος

    είναι ωραία να μπορείς να βάζεις τα όριά σου... να βάζεις φραγμούς σ'αυτά που δεν αντέχεις και δεν αντέχονται...
    εύχομαι να το πετυχαίνεις πάντα...

     
  • At 21/5/06 00:15, Blogger Serenity

    Κι εγώ το ελπίζω...

    Σ'ευχαριστώ :)

    Welcome :)

     
  • At 21/5/06 01:00, Blogger Unknown

    Είμαι μαζί σου για στραπατσάδα
    που πράγματι μ αρέσει.
    Το ΟΧΙ δεν είναι γιατί το είπε
    ο Μεταξάς, αλλά γιατί πρέπει να το
    λέμε εμείς, όταν χρειάζεται και
    κυρίως όταν το κρίνουμε εμείς
    και μόνο εμείς και κανείς άλλος.
    Το ΟΧΙ δεν είναι άρνηση, όπως νομίζουν η πιστεύουν οι πολλοί.
    Το ΟΧΙ ομορφαίνει τη ζωή μας και ικανοποιεί, αν μπορώ να το πω,
    την ψυχή μας,
    Δεν θέλω να μου κάνει κανείς καμιά
    ερώτηση, ΟΧΙ δεν δέχομαι !
    Και ας με λένε αρνητικό.

    Δημητράκη μου φαίνεται ότι είσαι
    σήμερα όλο άρνηση παιδί μου,
    δεν πειράζει Μαμά μου
    ας σου φαίνεται !

    Καλό βράδυ!
    και αν πας για στραπατσάδα
    εγώ εδώ είμαι πάντα.

     
  • At 21/5/06 10:13, Blogger Serenity

    Προς το παρόν πάω να φτιάξω το πρωινό μου :)
    Καλημέρα γιε της Θάλασσας!

     
  • At 21/5/06 10:39, Blogger Serenity

    Να σταματήσω; ΟΧΙ βέβαια! :-))

     
  • At 21/5/06 12:10, Blogger Unknown

    Καλό πρωινό!
    Σε αυτό δεν μπορώ να πω ΟΧΙ!

     
  • At 21/5/06 13:00, Blogger Serenity

    @ Αβεσσαλώμ: Κοίτα, όλοι θέλουμε να ακούμε μια καλή κουβέντα γι' αυτό που κάνουμε, γι' αυτό που προσφέρουμε. Το να αναγνωρίσω ότι το φαγητό που έχει φτιάξει η μητέρα μου είναι πάρα πολύ ωραίο διαχωρίζοντας την προτίμησή μου δεν είναι κατά συνθήκη ψεύδος. Απλά λέω 'όχι' με ευγενικό τρόπο... Είναι και πώς το λες... Θέλει και λίγο προσοχή ο άλλος να μην το εκλάβει ως δική του απόρριψη...

     
  • At 22/5/06 00:51, Blogger Marialena

    ΌΧΙ, ΟΧΙ ΕΙΠΑΝ ΌΛΟΙ Μ'ΕΝΑ ΣΤΟΜΑ ΜΙΑ ΦΩΝΗ, ΟΧΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΕΡΜΑΝΟΙ...

    Ζήτω το Έθνος, Ζήτω η Επανάσταση του 1967 (τι λέω?). Πριγκηπέσσα, το όχι σου ισοδυναμεί με 100 ναι και μη μασάς ούτε το ψάρι της μαμάς σου (μπλιαχ), ούτε την αναίδεια ή αδιακρισία των άλλων.
    ΟΧΙ σταθερά και με συνέπεια για να εννοείς και το ΝΑΙ! Μπράβο σου, Μ.

     
  • At 22/5/06 01:06, Blogger Serenity

    LOL!!! Εσύ κι ο Return έχετε βαλθεί να με κάνετε να πεθάνω απ' τα γέλια...
    Ταπεινά ευχαριστώ τη βουδότητά σας για το άκρως ενθαρρυντικό της σχόλιο...
    τώρα πάρε κι ένα φιλάκι... **smouts!**