Thursday, May 04, 2006
The one and only?








"Γιατί είσαι δικός μου
Είσαι ο άλλος εαυτός μου
Τη νύχτα και τη μέρα...


Γιατί είσαι δικός μου
Είσαι ο άλλος εαυτός μου
Στη γη, στον αέρα..."

(Exis, "Ο άλλος μου εαυτός")


Οι Exis τραγουδούν για τον άλλο τους εαυτό... Οι φίλες μου μιλούν για το άλλο τους μισό... Εγώ πάλι, αν και τη βρίσκω πολύ ρομαντική ως άποψη, δυσκολεύομαι να την ασπαστώ... Αφενός, η προοπτική της συνάντησης του ενός και μοναδικού συντρόφου συνεπάγεται πολλή απογοήτευση μέχρι την ποθητή ένωση των δύο... μισών, αν κι εφόσον αυτή πραγματοποιηθεί κάποια στιγμή. Αφετέρου, πιστεύω ότι κάθε άνθρωπος μπορεί να είναι συμβατός με περισσότερους του ενός συντρόφους. Υπάρχουν μονογαμικοί αλλά και πολυγαμικοί τύποι συντρόφων. Υπάρχουν αποκλειστικές αλλά και μη αποκλειστικές συναισθηματικά ή/και σεξουαλικά σχέσεις. Αν και προσωπικά προτιμώ την πρώτη κατηγορία συντρόφων και σχέσεων, παρόλ' αυτά διατηρώ τις αμφιβολίες μου για την ύπαρξη του 'the one and only'.

Εσείς πιστεύετε στην ύπαρξή του;



Labels:

 
posted by Serenity at 23:09 | Permalink |


11 Comments:


  • At 4/5/06 23:56, Blogger τσέλιγκας

    Λοιπόν,

    Πρώτα απ' όλα βάζουμε Καζαντζίδη και Υπάρχω διότι "Είμαι της ζωής σου ο ένας / δε με σβήνει κανένας / κι αν με άλλους μιλάς / κι ώρες ώρες γελάς / κατά βάθος πονάς γιατί σκέφτεσαι εμένα - Είμαι και αρχή και φινάλε / και στη σκέψη σου βάλε / πως αν κάνεις δεσμό / μες σε λίγο καιρό / θα χωρίσεις γιατί θα υπάρχω εγώ"

    Στη συνέχεια ανοίγουμε το μπουκάλο με το καλό το κρασί που το φυλάγαμε όπως το μόσχο το σιτευτό και πίνουμε μια γενναία γουλιά. Το εφέ συμπληρώνει η σταγόνα που τρέχει στο λαιμό και τα βρεγμένα χείλη.

    Και τώρα που γίναμε ωραίοι και μοιραίοι απαντάμε.

    Ο ένας δεν υπάρχει άλλος κανένας είναι μια παπάτζα και μισή. Μπορεί να μην τον/την βρεις ποτέ, μπορεί να πετύχεις και 2-3, σε σπάνιες περιπτώσεις και περισσότερους/ες.

    Εμμέσως βέβαια θίγεις και το ζήτημα του Κεραυνοβόλου Έρωτα αλλά εγώ για την ώρα θα βάλω ένα ποτηράκι κόκκινο κρασί και θα το σκεφτώ λίγο ακόμη.

     
  • At 5/5/06 00:07, Blogger Serenity

    Στην υγειά μας, λοιπόν!

    Αναμένω τη συνέχεια της σκέψης σου...

     
  • At 5/5/06 00:16, Blogger τσέλιγκας

    ...περι κεραυνοβόλου έρωτος και άλλων δαιμονίων;

     
  • At 5/5/06 00:21, Blogger Serenity

    Ναι, αν προς τα κει πάει ο λογισμός σου...

     
  • At 5/5/06 00:40, Blogger τσέλιγκας

    Ωραία λοιπόν τώρα βάζουμε Ramones και Poison Heart (διαβάζεται και ως χάρτης Πουασόν όπως και η κατανομή) ενώ αφήνουμε τα υπόλοιπα έρμαιο του iTunes γεγονός που μπορεί ν'αποβεί καταστροφικό ας ελπίσουμε όμως πως όχι δε θα γίνει έτσι.

    Και πως να γίνει; Μπαμ και κάτω. Έτσι δε λένε για τον κεραυνοβόλο έρωτα; Τη βλέπεις και τα βλέπεις όλα. Τη θες σαν τρελλός, δεν το ελέγχεις, δεν το'χεις ξαναπάθει λες και ούτε πρόκειται διότι είπαμε, είναι της ζωής σου η μία, δεν υπάρχει άλλη καμία. Εσύ αν θέλεις μπορείς να το διαβάσεις με αλλαγμένο φύλο. Αν δε θέλεις δε θα τα χαλάσουμε πάντως να το ξέρεις. Κι αφού σε καθησύχασα τώρα συνεχίζω.

    Βάζουμε ένα μεγάλο X στην αγάπη διότι άνθρωπο που πρωτοσυναντάς δεν τον αγαπάς. Επομένως ο κεραυνοβόλος έρωτας έχει να κάνει με μία που δεν την ξέρεις. Δεν ερωτεύεσαι κεραυνοβόλα τη Σούλα από το διπλανό διαμέρισμα που βλέπεις εδώ και 3 χρόνια μέρα παρά μέρα στο ασανσέρ. Ή μήπως την ερωτεύεσαι; Εγώ νομίζω πως όχι. Δηλαδή εξ'ορισμού το κεραυνοβόλο έχει να κάνει με άνθρωπο που συναντάς για πρώτη φορά. Συναντηθήκατε λοιπόν κι έχεις φουντώσει. Ρε μπας και είναι ενθουσιασμός; Ρε μπας και ξεφουσκώσει; Εγώ νομίζω πως το 70% των ανθρώπων που νομίζουν ότι ερωτεύονται απλά ενθουσιάζονται.

    Επίσης έχω την αίσθηση ότι αυτό το μπέρδεμα γίνεται διότι η επικοινωνία πάει κατά διαόλου κι έτσι όταν βλέπεις έναν άνθρωπο που σου κάνει ένα κλικ, μιλάς μαζί του και δεν πετάει τούβλα αλλά βλέπεις ότι έχετε και δύο-τρία κοινά στοιχεία ε δε θες πολύ και ερωτεύεσαι. Αμ δε!

    Αυτά τα είναι πλασμένος ο ένας για τον άλλον ούτε στην περίπτωση του Αδάμ και της Εύας δεν ισχύουν.

    Τώρα βάλε Closer και Too Late και απόλαυσε χωρίς ωτοασπίδες...

     
  • At 5/5/06 00:41, Blogger Serenity

    Αλλά προς το παρόν σε καληνυχτίζω διότι εμφανίζω συμπτώματα βλεφαρόπτωσης... :-P
    ..ζζζζζζ..ζζζζ...

     
  • At 5/5/06 01:45, Blogger Unknown

    Είσαι και πολύ πρώτη Βίλλυ μου
    στο καλυνήχτισμα.
    Η ψυχή σου και το ένστικτό σου
    λειτουργούν άψογα, ακολουθησέτα
    και να είσαι σίγουρη ότι όλα
    θα πάνε καλά, μην έχεις καμμιά
    αμφιβολία, απλά τα πράγματα.
    Έ

     
  • At 5/5/06 14:26, Blogger Marialena

    Όχι δεν πιστεύω "στο άλλο μισό" με την απόλυτη έννοια του όρου. Πιστεύω όμως σε ανθρώπους που είναι συμβατοί μεταξύ τους και έτσι μπορούν να πορευτούν, αλληλοσυμπληρούμενοι στη κάλυψη των αναγκών τους. Είμαι εκ φύσεως ανεξάρτητος άνθρωπος και γι' αυτό διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για το απόλυτο. Δεν υπάρχει, όμως υπάρχουν άνθρωποι που νιώθεις κοντά και χτίζεις τη σχέση σχεδόν μαγικά και άλλοι που και με εξουλκέα η προσέγγιση συναντά τέτοια εμπόδια που δυσχεραίνει ή αποθαρρύνεται. Στο ερωτικό κομμάτι, ρόλο παίζει η χημεία μεταξύ των συντρόφων και ναι η ωριμότητά τους να είναι μαζί συνειδητά και να προσφέρουν αγάπη ο ένας στον άλλον όχι εγωϊστικά, αλλά γιατί το νιώθουν. Κοινά οράματα, σκεπτικό και σκοποί παίζουν το ρόλο τους. Και αν κατορθώσει κανείς να συναρπαστεί από αυτό, είναι κάτι. Όλα από εμάς ξεκινάνε, γι' αυτό και διατηρώ τις αμφιβολίες μου για τις γενικότητες!

    Ελπίζω να μην σε κούρασα, σε φιλώ, Μ.

     
  • At 5/5/06 15:11, Blogger Serenity

    @ tseligas: Συμφωνώ με την άποψή σου ότι ο κεραυνοβόλος έρωτας είναι ως επί το πλείστον ενθουσιασμός - αν και δεν μου έχει συμβεί ποτέ να κεραυνοβοληθώ έτσι... Από ενθουσιασμό πάντως ξέρω, διότι έχει καεί η γούνα μου ουκ ολίγες φορές... Συμφωνώ επίσης ως προς το ότι δεν μπορείς να αγαπάς κάποιον που δε γνωρίζεις καλά-καλά... Ωτοασπίδες, δε φοράω - το ξεκαθάρισα αυτό στο προηγούμενο post :-P - οπότε μπορώ να απολαύσω ελεύθερα τη μουσική και τα τραγούδια :-)))

    @ sailor: Να'σαι καλά, Καπετάνιε! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια! Χρόνια πολλά για την αδελφούλα σου :)

    @ marialena: Δε με κουράζει η επικοινωνία με τους φίλους μου, απεναντίας... :)
    Συμφωνώ με τις απόψεις σου.
    Χρόνια πολλά κι από δω για τη μητέρα σου. Πολλούς χαιρετισμούς. :)
    Σε φιλώ γλυκά **smouts**

     
  • At 5/5/06 15:29, Blogger Unknown

    Είσαι ψυχή μοναδική αυτό έχω
    να σου πω.
    ευχαριστώ για τις ευχές σου
    να είσαι πάντα καλά!

    Καλό απόγευμα!

     
  • At 12/5/06 23:48, Blogger ηω-λιθικός

    πιστεύω στον έναν και μοναδικό έρωτα.(με τις ίδιες επιφυλάξεις, της Μαριαλένας, δεν θέλω να είμαι απόλυτος, σε θέματα τόσο πολύπλοκα) Απλά είναι πάρα πολύ σπάνιο να συμβεί αν αναλογιστεί κανένας πόσες πιθανότητες υπάρχουν, να τον βρεις, μέσα σε τόσο κόσμο....
    Η γνώμη μου είναι ότι υπάρχει αυτό στο οποίο πιστευεις πολύ... Αν κάποια άτομα πιστευουν , το ίδιο απόλυτα στην αγάπη τους , τότε μπορεί να υπάρξει , αυτό που λέμε το "άλλο μισό". Είναι θέμα πίστης λοιπόν και όχι τόσο αγάπης...