Tuesday, April 11, 2006
Το Δύσκολο Λύνεται με το Εύκολο

"Το δύσκολο λύνεται με το εύκολο"
"Το δύσκολο λύνεται με το εύκολο"
"Το δύσκολο λύνεται με το εύκολο"

'Ελεγε και ξανάλεγε ο Πολεμιστής
Ώρες ατελείωτες
Δίπλα στη φωτιά
Δίπλα στη σκηνή

Βασανιζόταν πολύ
Το νόημα των λέξεων να συλλάβει

"Βέβαια, ο σοφός Γέροντας
Πρέπει να έχει δίκιο...

Εμένα όμως το δύσκολο μου
Είναι εύκολο...

Και όταν το δύσκολο σου είναι εύκολο

Μήπως το ζητούμενο πια είναι

Πόσο μπορείς το εύκολο ν’αντέξεις;"

Labels: ,

 
posted by Serenity at 00:04 | Permalink |


10 Comments:


  • At 11/4/06 04:23, Blogger Unknown

    Καλημέρα στην νεράιδα των ονείρων μου, το πιο γλυκό κορίτσι με την
    τόσο όμοφη ψυχή!
    Εγώ σου είμαι ευγνώμων για όλα τα
    όμορφα που γράφεις και όλα αύτά
    τα μοναδικά στην πιο αγαπημένη μου
    σελίδα αυτής τις μικρής κοινότητας.
    Ο σοφός γέροντας έχει δίκιο.
    όπως έμένα το δυσκολό μου είναι εύκολο, και δεν είμαι ο σοφός
    Γέροντας.
    Σπουδαίο ερώτημα μου έβαλες
    πριγκιποπούλα μου.
    Πριν λίγο τέλειωσα γράφοντας στην σελίδα μου κόνεψα πάνω απο δυο ώρες
    η ώρα έχει πάει 4 το ξημέρωμα
    αλλά δεν με νοιάζει, έγραψα μια
    κατάθεση ψυχής για τον καπετάνιο με την χρυσή καρδιά όπως τον λες.
    σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα τα τόσο όμορφα λόγια που γράφεις για μένα.

    Καλή σου μέρα πριγκίπισσα μου!

    ο γιος της θάλασσας!

     
  • At 11/4/06 07:48, Blogger Serenity

    Γεια σου Καπετάνιε με τη χρυσή καρδιά! Εγώ σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
    Με χαρά θα μπω το βράδυ να διαβάσω τη σελίδα σου. :)
    Καλή μέρα να 'χουμε!

     
  • At 11/4/06 11:07, Blogger Marialena

    Αλήθεια τι είναι δύσκολο και τι εύκολο στη ζωή μας? Μια στιγμή κάτι φαίνεται βουνό και την άλλη περίπατος. Η τιθάσευση του φόβου προφανώς θα έλεγα. Τελικά έχω καταλάβει πως η σοφία του σύμπαντος μέσα μας βρίσκεται και ας τη ψάχνουμε σε μονοπάτια διάφορα. Καλημέρα Πριγκηποπούλα και σένα γλυκύτατε θαυμαστή της καπετάνιε, ο Γέροντας να οδηγεί τα βήματά σας!

     
  • At 11/4/06 16:59, Blogger Serenity

    Καλησπέρα, φιλενάδα :)

    Σίγουρα, όλα μια ιδέα είναι, αλλά προτού φτάσεις να πεις "όλα μια ιδέα είναι" και κάνεις την υπέρβαση, υπάρχουν σαφώς κάποια πράγματα που σου είναι εύκολα κι άλλα που σου είναι δύσκολα. Και το να κάνεις την υπέρβαση σίγουρα δεν ανήκει στην πρώτη κατηγορία... τουλάχιστον, όχι για μένα.
    Η σοφία του Σύμπαντος σαφώς και υπάρχει μέσα στον καθένα από μας και μακάριοι όσοι από μας ακούμε αυτή τη θεϊκή φωνή - ή το σοφό Γέροντα - μέσα μας.

     
  • At 11/4/06 19:55, Blogger THE_RETURN

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 11/4/06 20:00, Blogger THE_RETURN

    Ένα πράγμα μπορεί να είναι εύκολο ή δύσκολο,-και σε τελική ανάλυση η "δυσκολία" ή "ευκολία" του εξαρτάται από το ποιος είναι εκείνος που το μετέρχεται-, ωστόσο αυτό είναι δευτερεύον.

    Σημασία έχει ότι είναι. Εκεί.

     
  • At 11/4/06 23:04, Blogger Serenity

    Καλά κάνεις και εισάγεις την έννοια της πρόθεσης ('μετέρχεται'), γιατί τελικά το πόσο μπορείς να αντέξεις τα πράγματα που 'είναι' - είτε εύκολα είτε δύσκολα - θέμα πρόθεσης είναι. Αυτό δεν εννοείς;

     
  • At 11/4/06 23:36, Blogger THE_RETURN

    Ναι, ασφαλώς είναι και αυτό, αλλά βασικά εννοούσα ότι τα πράγματα

    απλώς είναι. Εκεί.

     
  • At 12/4/06 00:02, Blogger Serenity

    Αναμφισβήτητα αυτό που λες υπερβαίνει τις έννοιες "δύσκολο" και "εύκολο", αλλά είναι επίσης και η συνειδητοποίηση ενός ανθρώπου που έχει υπερβεί κάποια πράγματα (φαντάζομαι...). Ο δικός μου πολεμιστής δεν τα έχει υπερβεί ακόμα τα συγκεκριμένα τουλάχιστον. Γι'αυτό εγώ θα μείνω στη φράση "Το δύσκολο λύνεται με το εύκολο"

    Καλό σου βράδυ (κι απο 'δω)

     
  • At 12/4/06 00:07, Blogger THE_RETURN

    Καλό βράδυ επίσης.