Thursday, March 30, 2006
Ο Κήπος της Εδέμ
Παραμύθι θα σας πω
Για έναν Κήπο Μαγικό,

Έναν Κήπο Ονειρεμένο,
Στην Καρδιά βαθιά κρυμμένο.

Είναι Κήπος Μυστικός,
Της Καρδιάς Ουράνιο Φως!

Είναι εκεί και περιμένει,
Άγγελος Θεού προσμένει,

Θείο Φως να σε γεμίσει
Και τον Κήπο να σου δείξει

Πήγαινε στον Άγγελό σου,
Φύλακα και Φως δικό σου,

Ν’αφεθείς στο Άγγιγμά Του,
Να δεχθείς την Ομορφιά Του.

Τα μαλλιά σου θα χαϊδέψει,
Θα σε πάρει απ’το χέρι,

Και μαζί θα πορευθείτε,
Με το Θείο θα ενωθείτε!

Φως, Αγάπη και Ζωή
Θα γεμίσουν την Ψυχή,

Κι αν τυχόν Τον ερωτήσεις
Κάτι που σε βασανίζει,

Άκουσε τον Άγγελό σου,
Τι απάντηση θα δώσει.

Δείξε Του Ευγνωμοσύνη
Και γλυκά Χαιρέτησέ Τον.

Labels: ,

 
posted by Serenity at 15:08 | Permalink |


4 Comments:


  • At 30/3/06 16:15, Blogger Marialena

    Αν πω τώρα ότι με ανατρίχιασες δεν είναι ψέμματα. Καλησπέρα Βίλλυ μου και να μην σταματήσεις να ψάχνεις τον άγγελό σου για τίποτα στον κόσμο! Φιλιά, Μ.

     
  • At 30/3/06 16:30, Blogger Serenity

    Καλησπέρα, γλυκιά Μαριαλένα! Αυτό που βλέπεις είναι αποτέλεσμα δικής σου κινητοποίησης. Σ'ευχαριστώ!

     
  • At 31/3/06 01:34, Blogger Unknown

    Καλησπέρα στην παραμυθοχώρα!
    Για σου Βίλλυ μοναδική.
    Σε σένα πρέπει να δείξω ευγνωμοσύνη
    Βίλλυ μου και γλυκά να σε χαιρετήσω
    Φως,Αγάπη και Ζωή
    ΤΑ πιο πολύτιμα,έτσι λέει ο Καπετάνιος.
    και ακούω τον αγγελό μου να σταθεί
    πάνω από την γειτονιά των αγγέλων.
    Είσαι η καλλιτερή μου συντροφιά
    και για αυτό ένα ακόμη ευχαριστώ.
    Καλό ξημέρωμα!
    Καπετάν Δημήτρης

     
  • At 31/3/06 10:33, Blogger Serenity

    Καλημέρα, Καπετάνιε μου! Κι εγώ γλυκά σε χαιρετώ! Τιμή μεγάλη τα λόγια σου, αλλά προς Θεού: δεν είμαι άγγελος (αν και θα ήθελα...). Η συνέχεια της Παραμυθοχώρας θα στο αποκαλύψει...