Sunday, October 22, 2006
Όταν παίρνω φόρα...

Μιας κι αυτό το blog έχει πάρει τον κατήφορο και ασχολείται τώρα τελευταία με θέματα και με πρόσωπα ανάξια λόγου (το λιγότερο), δε θα μπορούσα σ' αυτό το πλαίσιο να μην ευχαριστήσω τους καλοθελητές που ψείρισαν το ιστολόγιό μου (τι τιμή!) προκειμένου να βάλουν λόγια σε καλή μου φίλη, στην οποία μάλιστα το έχω αφιερώσει. Δεν θα επεκταθώ άλλο ούτε θα ξεκατινιαστώ διαδικτυακά. Το γεγονός ότι απέτυχαν μού αρκεί.

Labels:

 
posted by Serenity at 00:06 | Permalink |


15 Comments:


  • At 22/10/06 01:13, Blogger Serenity

    Photo source: http://www.inmagine.com

     
  • At 22/10/06 01:34, Blogger Debby

    Προσφιλές σπορ όσων βαριούνται την ζωή τους.
    Διασκεδάζουν την πλήξη τους με το να δημιουργούν ανακατωσούρες.

     
  • At 22/10/06 01:48, Blogger Καπετάνισσα

    Μα τι λες;

    Έχουμε τρελλαθεί τελείως;

    Τι να πω πια...
    Να'χουμε τα μάτια μας στα ουσιώδη.
    Έτσι που μας πνίγουν τα ευτελή, φοβάμαι μην και τα παρασυνηθίσουμε...

     
  • At 22/10/06 02:07, Blogger Serenity

    @ Debby: Προσφιλές σπορ όσων δεν έχουν ζωή δική τους.
    GET A LIFE!

    @ Καπετάνισσα: Η συγκεκριμένη σχέση που έχω με τη φίλη μου είναι πολύ ουσιώδης και πολύ σημαντική για μένα. Δε θα ανεχόμουν καμία μαλακία από τρίτους, ειδικά στην περίπτωση που ξέρω ποιοι(α) είναι αυτοί(η).

     
  • At 22/10/06 02:20, Blogger THE_RETURN

    Η ..ιστορική πείρα έχει αποδείξει ότι τα τρωκτικά πάντα αποτυγχάνουν...

    Γκάζωσε , προσπέρασε, και άσε όσους έχουν τέτοιες συνήθειες να στουκάρουν...

    Τα καταφέρνουν και μόνοι τους μια χαρά...

     
  • At 22/10/06 02:24, Blogger Serenity

    @ The_Return: Yes, master :)

     
  • At 22/10/06 02:29, Blogger THE_RETURN

    @serenity:

    λολλ !

     
  • At 22/10/06 11:00, Blogger Unknown

    Αυτό που μου αρέσει είναι
    ότι είμαι ανορθόδοξος
    και έτσι αισθάνομαι ζωντανός !

    καλό πρωινό !

     
  • At 22/10/06 11:03, Blogger Tradescadia

    Ανάξιοι λόγου, πόσο μάλλον οποιασδήποτε άλλης ενασχόλησης! Ουδέν σχόλιο...

     
  • At 22/10/06 14:04, Blogger ellinida

    Δεν ξέρω ποιός σε πείραξε αλλά μην δίνεις σημασία . Κακοήθεις πάντα υπάρχουν . Κοίτα να το διασκεδάζεις . Εγώ αυτό κάνω .
    Ούτως ή άλλως κανείς δεν μπορεί να αμαυρώσει την γλυκειά σου παρουσία .
    Εχεις την συμπάθεια μου και την καλημέρα μου .

     
  • At 22/10/06 20:30, Blogger Serenity

    @ Tradescadia: Εντελώς.

    @ Ellinida: Τα αισθήματα είναι αμοιβαία, καλή μου. Σ'ευχαριστώ. Την καλησπέρα μου.

     
  • At 22/10/06 22:26, Anonymous Anonymous

    Αγαπητή μου δεν είναι το μπλογκ σου. Όλη η μπλογκόσφαιρα έχει πάρει την κατιούσα δυστυχώς.

     
  • At 22/10/06 23:04, Blogger Serenity

    @ Άβατον: Δε με παρηγορεί η σκέψη, Άβατον...

     
  • At 22/10/06 23:12, Anonymous Anonymous

    Δεν το είπα για παρηγόρια. Απλά επισήμανα την πραγματικότητα. Από εκεί και πέρα την έχει ο καθείς για οδηγό ώστε να διασφαλιστεί στις γενικότητες

     
  • At 22/10/06 23:21, Blogger Serenity

    Συμφωνώ με την επισήμανσή σου, δεν ξέρω όμως πώς μπορείς να "διασφαλιστείς"... Πιστεύω ότι μπορείς να προσπεράσεις κι αυτό, κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι η μόνη ασφάλεια που υπάρχει στη blogoσφαιρα...