Monday, October 02, 2006
Σκηνή Απείρου ΚΑΛ(Λ)ΟΥ(Σ)
Εναλλακτικός τίτλος: Από τα πιο "κουφά" πράγματα που μού 'χουν συμβεί με άντρα (γιατί τώρα ήρθε η σειρά του αντίθετου φύλου... heheheh...:)

Πότε: πριν 2 χρόνια

Με ποιον: με υποψήφιο εργοδότη (!)

Πού: σε αυτοκίνητο (μαύρη Jaguar παρακαλώ...)

Περίληψη: Στο δρόμο της επιστροφής από μια παρουσίαση, στην οποία παρευρέθηκα ως παρατηρήτρια, ο υποψήφιος εργοδότης μου, ο οποίος εκτός από ξερόλας την είχε δει ΚΑΙ γκόμενος («πολύ-σκληρός-για-να-πεθάνει» όμως), αισθάνθηκε την ακατανίκητη ανάγκη να γυρίσει το κεφάλι του προς το μέρος μου, να κατεβάσει με στυλ το μαύρο γυαλί του ηλίου που εξακολουθούσε να φορά - ενώ ο ήλιος είχε δύσει (!) - και φορώντας το βλέμμα του «δεν-παίζομαι-μανάρι-μου» να με ρωτήσει:

"Ξέρεις τι έχω αναπτύξει στον εγκέφαλό μου;"

Κάλο σκέφτηκα εγώ, αλλά κράτησα τη σκέψη μου για τον εαυτό μου. «Όχι, πείτε μου» τού απάντησα με ευγενικό ύφος.

«Ένα directory υπολογιστή» μού είπε, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη λέξη “directory”.

«Αλήθεια;» τον ρώτησα, καταβάλλοντας μεγάλη προσπάθεια να αποβάλλω τα οποιαδήποτε ίχνη ειρωνείας απ’ τη φωνή μου.

«Ναι», μου λέει. «Νά, αν πιάσεις εδώ... νά, εδώ πίσω (ενώ ταυτόχρονα πήρε το χέρι μου και το έβαλε στο πίσω μέρος του κεφαλιού του, κάτω από το μαλλί το πλακωμένο στο ζελέ) ... νά, βλέπεις;»

.............................

Στην αρχή δεν πίστευα στα ... δάχτυλά μου... καθώς ψηλάφιζαν... τί νομίζετε;;;
Ένα... χμμ... καρούμπαλο (!!!) ... και μάλιστα αρκετά μεγάλων διαστάσεων...


Σκέψη #1: Μη γελάσεις, μηηηηηηηηηηηηηηηη!!!
Σκέψη #2: Πω... πω... τον καημένο... Πράγματι έχει πρόβλημα...

Σκέψη #3: Μα καλά, δεν τον ενοχλεί τόσο μεγάλο που είναι;!

Ε, προφανώς όχι, δεν τον ενοχλούσε, γιατί συνέχιζε ακάθεκτος να πλέκει το εγκώμιό του και στο τέλος, κουράστηκε τόσο πολύ που με παρακάλεσε, καθώς έβγαινα απ' το αυτοκίνητό του, να πετάξω και μια μικρή σακκούλα με κάτι σκουπίδια που είχε ξεμείνει μέσα...

Σκέψη #4 (βγαίνοντας απ' τη Jaguar και πηγαίνοντας προς τον κάδο): "Άιι γειααααααά!"


Labels:

 
posted by Serenity at 18:39 | Permalink |


14 Comments:


  • At 2/10/06 21:20, Blogger Serenity

    Korn - Word Up

     
  • At 2/10/06 22:13, Blogger THE_RETURN

    Απίστευτο !

    Γιατί δεν του πέταγες τα σκουπίδια στο ...καρούμπαλο;;; :))))


    ΥΓ. Δεν πάμε καλά ...τι άλλο θ'ακούσουμε πια, και νόμιζα ότι τα έχω δει όλα...

     
  • At 2/10/06 22:26, Blogger Serenity

    Hahahahahahahahhhh :)))

     
  • At 3/10/06 00:03, Blogger Unknown

    Και πολύ γκόμενος
    τώρα , τι να σου πω

    τουλάχιστον είχε βάλει μουσική ?

    και ακόμα που είσαι
    δεν έχεις δει τίποτα Βίλλυ μου !

    καλό σου βράδυ
    χωρίς σκουπίδια όμως !

     
  • At 3/10/06 00:33, Blogger γιώργος

    και ύστερα αναρωτιόμαστε
    πως έχουν βγάλει κακό όνομα
    οι άντρες...

    καληνύχτα γαλήνη...

    εύχομαι να μην σου έχει τύχει κάτι αντίστοιχο από τότε...

     
  • At 3/10/06 02:10, Blogger Dark_Morpheus

    LOLOLOL...
    Πάλι καλά που οι σκέψεις δεν γίνανε πράξεις :P

     
  • At 3/10/06 10:42, Blogger tassoula

    χα-χα.ωραίο.κυκλοφορουν κατί "ανέκδοτα" εκεί έξω!!!
    καλημερα!!

     
  • At 3/10/06 12:20, Blogger Nyktipolos

    Αφου σου έβαλε το χέρι να δεις το καρούμπαλο στο κεφάλι και όχι πουθενά αλλού, πάλι καλά...



    πώς το είπε? directory υπολογιστή? χαχααχαχαχα

     
  • At 3/10/06 15:03, Blogger Serenity

    @ Sailor: Μωρέ, έχω δει κι άλλα....
    Αν είχε μουσική; Ναι, 50 Cent άκουγε, τρομάρα του!
    ΥΓ. Νο more trash!

    @ Γιώργος: Την ευχή έπρεπε να μου την είχες δώσει χρόοοοονια πριν... Τώρα είναι ... αργά!

    @ Dark Morpheus: Στο τσακ ήμουνα να σκάσω στα γέλια.

    @ Tassoula: Δε λες τίποτα! Καλησπέρα!

    @ Nyktipolos: Ναι, ας τολμούσε... και θα 'νιωθε κάτι νύχια...

     
  • At 3/10/06 16:24, Blogger GhostHunter

    Απ'όσο βλέπω πλέον το αυτοκίνητο είναι ενδεικτικό της προσωπικότητας κάποιου...

    π.χ.
    Lada ΄-> Κομμουνιστής
    Mustang του 60 -> Κουλτουριάρης
    Jaguar, Mercedes -> Μπερμπάντης, γυναικάς, καθίκι γενικότερα
    Κολοφτιαγμένο Saxo VTS -> οργισμένο νιάτο, δουλεύει σε συνεργείο μετατροπών
    Λεωφορείο, μετρό -> Υπεράνω, μπατίρης ή του πήρανε το δίπλωμα γιατί είναι άσχετος
    κ.λ.π κ.λ.π.

    Τα παραπάνω είναι σχόλια από γυναίκες....

    Μην μασάτε κορίτσια, βαράτε τους..

     
  • At 3/10/06 21:22, Blogger Serenity

    Heheh... with pleasure!

     
  • At 3/10/06 22:59, Anonymous Anonymous

    Μιας και επέλεξες αγαπητή Serenity, να μοιραστείς μέσω διαδυκτίου όλη αυτή την ομορφιά μαζί μας...στο αυτοκίνητο (μαύρη Jaguar παρακαλώ) πως βρέθηκες, μήπως σε έβαλε και με το ζόρι μέσα ο Mr.Directory?

     
  • At 4/10/06 08:02, Blogger Serenity

    Συνήθως δε μου αρέσει να ικανοποιώ την περιέργεια του κόσμου, αλλά στη δική σου περίπτωση θα κάνω μια εξαίρεση, και θα σου πω ότι μετά τη συνέντευξη στην εταιρεία του με προσκάλεσε σε μια παρουσίαση που θα έκανε σε πελάτη. Και πήγαμε με ένα αυτοκίνητο. Το δικό του. Satisfied?

     
  • At 4/10/06 17:44, Anonymous Anonymous

    More than enough...u?