Sunday, October 01, 2006
Κούνια που τις κούναγε...
Λοιπόν, την Παρασκευή είχαμε bachelor party. (Σημειώστε ότι δε θα ντυθώ εγώ νυφούλα, αλλά μια φίλη). Και είναι γνωστό τοις πάσι πως όταν οι γυναίκες βρίσκονται μεταξύ τους και «τα λένε», αρέσκονται στις αναλύσεις. Και μέχρι ενός σημείου, αυτό για μένα είναι O.K. Όταν, όμως, αρχίζουν οι γυναίκες – θύματα (βλέπε «χωρισμένες και απελπισμένες») να αναλύουν το δράμα της ζωής τους γενικεύοντας «των παθών τους τον τάραχο», εμένα μου ’ρχεται να τραβήξω τα μαλλιά μου, ένα πράμα. Μεταξύ άλλων, λοιπόν, έμαθα ότι «όσο περνούν τα χρόνια τόσο περισσότερο πέφτουν τα standards» (διαφωνώ κάθετα, τουλάχιστον τα δικά μου παραμένουν ... στο ύψος τους!) διότι «δεν υπάρχουν και πολλοί άντρες» (ενν. νέοι, ελεύθεροι, ωραίοι, ευκατάστατοι, κοινώς «με προοπτικές»...). Και επειδή «οι επιλογές λιγοστεύουν», μια γυναίκα μπορεί να ανταποκριθεί στο φλερτ (λέμε τώρα...) ενός άντρα ο οποίος όχι μόνο δεν την ελκύει ερωτικά, αλλά στα μάτια της είναι το κακό του το χάλι κοινώς. Ναι, το άκουσα ΚΑΙ αυτό! Η ίδια γυναίκα, επίσης, στη συνέχεια μπορεί να «φάει κόλλημα» μαζί του (αυτό ακριβώς δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται), ενώ εκείνος μετά της «ρίχνει φτύσιμο». («Να πέσεις στον έρωτά του και να μη σε θέλει» δηλαδή!!!)

Πραγματικά, θα 'θελα να ’ξερα, πώς, από τη στιγμή που μια γυναίκα θέτει τον εαυτό της τόσο χαμηλά και ταπεινώνεται με το να είναι διατεθειμένη να συμβιβαστεί με «ό,τι κάτσει», έχει την αξίωση να έχει καλύτερη αντιμετώπιση από τον εκάστοτε άντρα...

Θα 'θελα να ’ξερα, επίσης, αν οι γυναίκες αυτές είχαν έστω και ένα ελάχιστο ίχνος αυτοπεποίθησης και αξιοπρέπειας, θα ήταν σε σχέση με κάποιον που τις απορρίπτει ή τις ταπεινώνει ή ... ή ... Ή μήπως αυτό είναι που τις ελκύει τελικά; (Ο νοών νοήτω...)
Και φυσικά, το πόρισμα δεν είναι καινούργιο, έτσι;)

Αλλά αρκετά ασχολήθηκα. Που θα τους κάνω και ψυχανάλυση κιόλας...
ΌΟΟΟΟΟΞΩΩΩΩΩΩ!!!

Labels:

 
posted by Serenity at 22:22 | Permalink |


16 Comments:


  • At 1/10/06 23:12, Blogger Serenity

    Billy Idol - Cradle of love
    ;)

     
  • At 1/10/06 23:55, Blogger τσέλιγκας

    Από συζήτηση στο γραφείο την προηγούμενη εβδομάδα με γυναίκα συνάδελφο παντρεμένη:

    "Παιδί μου βγες στο διάδρομο να πεις ότι ψάχνεις για νύφη και πριν ν'ανοίξεις το στόμα σου θα έχουν μαζευτεί 15!"

     
  • At 2/10/06 00:00, Blogger Serenity

    Μια λύσσα υπάρχει γενικότερα! :-p

     
  • At 2/10/06 00:45, Blogger Λύσιππος

    Ως Λύσιππος δεν έχω καμμία σχέση με...τη λύσσα!

     
  • At 2/10/06 00:47, Blogger Serenity

    LOL!!!

     
  • At 2/10/06 01:00, Blogger libertarian

    "ευκατάστατοι"

    lol τώρα φαντάσου τώρα ακριβώς τον ίδιο διάλογο όμως από αγόρια και να προσθέτουν και αυτό το χαρακτηριστικό :Ρ. Είμαστε στον 21ο αιώνα και ψάχνουν ακόμα οι κοπελες κάποιον που θα αντικαταστήσει τους γονείς τους για να τις τρέφει; Που είναι η θέληση για ανεξαρτησία; Εγώ αν ήμουν γυναίκα θα ήθελα να είμαι οικονομικά ανεξάρτητη και όχι να κάνω τον επαίτη στον άνδρα μου... δώσε μου να πάρω αυτό, δώσε μου να πάρω εκείνο... λίγη αξιοπρέπεια δεν έχουν; :)

    (Δεν μιλάω για τις οικογενιακές αγορές αλλά γενικά.)

     
  • At 2/10/06 01:15, Blogger Serenity

    @ Libertarian: Θέληση για ανεξαρτησία; Καλό!
    Η ανεξαρτησία προϋποθέτει ρίσκο...
    Και το ρίσκο προϋποθέτει κότσια...
    Και τα κότσια προϋποθέτουν αυτοπεποίθηση... και εδώ, αγαπητέ, υπάρχει πρόβλημα! :-p

     
  • At 2/10/06 01:40, Blogger THE_RETURN

    Ωραίο το ποστ και ...τυπικό για μια Παρθένο στο ζώδιο!!! :)))

    Συμφωνώ βέβαια.

    Ωστόσο συμφωνώ ακόμη περισσότερο με την απάντησή σου στον Libertarian.

    Well said ...προσυπογράφω.

     
  • At 2/10/06 02:04, Blogger Unknown

    Καλό πρωινό !

    Σκέψου να σου την πέσει κάποια
    που έχει συμβιβαστεί με ότι "κάτσει"
    και ευτυχώς, που αυτές φαίνονται
    από πολύ μακρυά Βίλλυ μου !

    Το πόρισμα δεν είναι καινούργιο
    στις μέρες μας, τώρα, το πρόβλημα
    αυτό φαίνεται πιο έντονα.
    οι γυναίκες αυτές είναι προβληματικές
    υπάρχουν και τα βίτσια βέβαια
    Λέω εγώ
    τώρα !

    Αυτές ούτε η ψυχανάληση τις σώζει
    Θα την πέσουν σίγουρα και
    στον ψυχαναλητή!

    Το ρίσκο
    χρειάζεται μαγκιά και κότσια
    και όχι φιλοσοφίες και φιλολογίες
    και λογοτεχνικές βραδιές !

    αυτά για όσους και όσες χρειάζονται
    ψυχανάλιση από τον Καπετάνιο !

    καλό σου
    ξημέρωμα Βίλλυ μας
    μοναδική !

     
  • At 2/10/06 02:09, Blogger THE_RETURN

    ΥΓ. Καλά, δεν το συζητάω ...έγραψε ο Καπετάνιος με το σχόλιό του!!!

     
  • At 2/10/06 16:49, Blogger Sigmataf

    Σκαλωμένοι όλου του κόσμου ενωθείτε.

     
  • At 2/10/06 17:16, Blogger Serenity

    @ The Return: Είναι εξωφρενικό να βλέπεις κοριτσάκια 25 και 26 ετών να έχουν αποκτήσει νοοτροπία απελπισμένης γεροντοκόρης...

    Καπετάνιε, η κατάσταση είναι ... ανεκδιήγητη...

     
  • At 2/10/06 18:33, Blogger Serenity

    @ Sigmataf: ... :)

     
  • At 2/10/06 19:04, Blogger THE_RETURN

    @serenity:

    έχεις απόλυτο δίκιο faery απ'όπου και αν το πιάσει κανείς...δεν το συζητάμε :)

     
  • At 3/10/06 18:18, Anonymous Anonymous

    Λέξεις δε θέλω ν’ αγγίξω...
    Στην αναζήτησή τους δε θ’ αναλωθώ.
    Πες μου, λοιπόν, ότι μιλάς τη γλώσσα της σιωπής,
    ότι γνωρίζεις το αλφάβητο του άρρητου,
    που βασανίζει το μυαλό και την ψυχή,
    μέχρι την έκφρασή του να βρει...

    Τότε ίσως εσύ φανείς πιο τυχερός με τις λέξεις.
    Ίσως και όχι.
    Οι λέξεις είναι σημαντικές,
    ωστόσο δεν είναι τόσο το ζητούμενο

     
  • At 3/10/06 18:52, Blogger Serenity

    Ε ναι, στο τέλος κι εγώ εκεί γυρνάω...