Saturday, October 07, 2006
ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ
Όταν το Τοπικό Δικαστήριο της Χάγης ανοίγει το δρόμο για τη νομιμοποίηση του κόμματος των παιδοφίλων (αρνούμαι να βάλω τα πρώτα γράμματα κεφαλαία) να υποθέσω ότι συνειδητοποιεί πως ανοίγει τις πύλες της κόλασης για τα παιδικά σώματα και τις παιδικές ψυχές (τουλάχιστον στην Ολλανδία); Και αν ναι, δεν μπορώ παρά να αναρωτιέμαι: Όταν οι εν λόγω δικαστές έδωσαν το ΟΚ στη δράση του PNVD, σκέφτηκαν πώς θα ένιωθαν αν έβλεπαν τα πρόσωπα (και όχι μόνο) των παιδιών τους σε πορνογραφικό υλικό, το οποίο θα διακινείται ελεύθερα (όπως όλα τα ‘αγαθά’ άλλωστε σε μια ‘ανοιχτή’ και 'φιλελεύθερη' οικονομία) για την προσωπική (αυτο)ικανοποίηση του κάθε διεστραμμένου, ενώ οι ίδιοι δε θα μπορούν να κάνουν τίποτα γι’ αυτό; (Γιατί, αν συμβεί κάτι τέτοιο, σε ποια δικαιοσύνη θα προσφύγουν; Στην ίδια που νομιμοποίησε τη δράση των παιδεραστών;) Ή, ακόμα χειρότερα, σκέφτηκαν πώς θα νιώθουν οι ίδιοι ως γονείς, όταν οι παιδεραστές θα μπορούν να πλησιάζουν τα παιδιά τους από την ηλικία των 12 ετών, να τα παραπλανούν και να τα βιάζουν, ενώ οι ίδιοι θα κάθονται άπραγοι, με δεμένα τα χέρια, σα μαλάκες, χωρίς να μπορούν καν να προσφύγουν στη δικαιοσύνη για την τιμωρία αυτών που βίασαν τα σώματα και τις ψυχές των παιδιών τους;
Και τι είδους "δικαιοσύνη" είναι αυτή που αφήνει απροστάτευτα τα δικαιώματα μελών του κοινωνικού συνόλου, τα οποία έχουν κατεξοχήν ανάγκη προστασίας; Ποια εγκυρότητα μπορεί να έχει μια δικαστική απόφαση που βασίζεται σ' αυτή τη "δικαιοσύνη"; Πώς αλλιώς μπορεί να χαρακτηριστεί ένα δικαστήριο που απονέμει τέτοιου είδους "δικαιοσύνη" εκτός από Δικαστήριο της Ν Τ Ρ Ο Π Η Σ; Δεν απαγόρευσε, λέει, την ίδρυση του PNVD βασιζόμενο στην ελευθερία της έκφρασης, του εκλέγειν και εκλέγεσθαι. Ναι, ε; Κι η συνείδησή σας, κύριοι; Η ηθική σας; Ούτε αυτές σας το απαγόρευσαν;
Τι; Η ηθική είναι υποκειμενική; Σύμφωνοι. Υπάρχουν όμως και κάποια πράγματα αντικειμενικά, στα οποία θα 'πρεπε να είμαστε απόλυτοι και ασυμβίβαστοι. Αντικειμενικό είναι, π.χ., το ότι εδώ μιλάμε για παιδιά, όχι για ενήλικους πολίτες που έχουν την ευθύνη της ζωής τους και των επιλογών τους στα χέρια τους. Ένα παιδί 12 ετών δεν έχει καν συνειδητοποιήσει τι σημαίνει «έχω την ευθύνη του εαυτού μου». (Εδώ υπάρχουν ενήλικες που δεν το έχουν συνειδητοποιήσει ακόμα...). Όσο συναισθηματικά ώριμο και να είναι, ένα παιδί 12 ετών δεν έχει αναπτύξει τις άμυνες ενός ενήλικου. Δεν μπορεί από μόνο του να προστατευθεί εξίσου αποτελεσματικά. Μην ακούσω, λοιπόν, καμια μαλακία δήθεν για ‘προτεξιονισμό’ και τον εκτοπισμό του από τις ‘ανοιχτές’ κοινωνίες, γιατί εδώ δεν τίθεται θέμα προστατευτισμού, αλλά πρωταρχικής κοινωνικής ανάγκης για την προστασία των παιδιών. Ιδίως σε καιρούς που ο θεσμός της οικογένειας περνάει τρομερή κρίση. Πρώτα αποδυναμώνουμε την οικογένεια, μετά αφήνουμε απροστάτευτα τα παιδιά μας στους παιδεραστές να τα βιάζουν κανονικά και με το νόμο, ενώ οι έμποροι ναρκωτικών τούς πουλάνε θάνατο εξίσου κανονικά και με το νόμο; Έτσι πάει; Θέλουμε κοινωνίες βιασμένων, ναρκωμένων και εξαρτημένων ψυχών; Κοινωνίες μελλοντικών βιαστών;
Και κάτι τελευταίο: Να υποθέσω ότι η Ολλανδία έχει τόσο μεγάλο αριθμό παιδεραστών που θέλουν, εκμεταλλευόμενοι το δημοκρατικό καθεστώς, να υψώσουν και την πολιτική φωνή τους; Αυτό να υποθέσω;
ΥΓ. Μπράβο στη Φιλανδία που θα αιτηθεί επίσημα την καταστολή της δράσης του PNVD.


Labels:

 
posted by Serenity at 15:00 | Permalink |


32 Comments:


  • At 7/10/06 15:32, Blogger Serenity

    Midnight Oil - "Beds Are Burning".

    Για να γίνουμε και πιο παραστατικοί...

    :(((

     
  • At 7/10/06 16:47, Blogger Serenity

    Δημοκρατία. Αυτός ο όρος έχει εκχυδαϊστεί εντελώς. Στο όνομά της γίνονται τα χειρότερα εγκλήματα και βασανιστήρια απ' αυτούς που υποτίθεται ότι την εκπροσωπούν καλύτερα.

     
  • At 8/10/06 00:08, Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Πορνογραφικο υλικο παιδοφιλιας κυκλοφορει ΕΛΕΥΘΕΡΟ στο διαδικτυο και μαλιστα ειναι πολυ σκληρο.Αν δεν δεις δεν μπορεις να καταλαβεις για τι πραγμα μιλαω.Τα σαβανιστηρια ειναι απιστευτα.Εκτος απο το σωμα των παιδιων,βιαζουν και την αθωα παιδικη τους ψυχη...

    Σχετικα περνα μια βολτα απο το http://prezatv.blogspot.com/2006/08/blog-post_05.html#comments

    Οταν τα ελεγα..ηταν καλοκαιρι...

     
  • At 8/10/06 00:11, Blogger advocatus diaboli

    Η δημοκρατία υποτίθεται ότι σταματά εκεί όπου αρχίζουν κάποια δικαιώματα ομάδων, κυρίως των αδυνάτων. Δεν θέλω να πιστέψω πως έγινε δημοκρατία (μόνο) των δυνατών. Βασική δημοκρατική αρχή είναι και ότι η ελευθερία του άλλου για θεμελιώδη πράγματα σταματά εκεί όπου αρχίζει η δική μου ελευθερία.
    Ποιος πιστεύει, αλήθεια, ότι οι παιδεραστές έχουν το δικαίωμα να βασανίζουν, να κακοποιούν σωματικά και ψυχικά, και να βιάζουν παιδιά; Ποιος θεωρεί ότι δεν πειράζει που οι αθώες οικογενειακές φωτογραφίες μπορεί να είναι σε κοινή θέα για να ικανοποιούνται οι διεστραμμένοι; Ποιος θα με πείσει ότι οι άλλες πόζες, που διακινούνται και αυτές ως πορνογραφικό υλικό γίνονται χωρίς να υποφέρουν τα παιδάκια από τη χυδαιότητα, τον πόνο, την ταπείνωση;
    Ελεος, πια! Ελεος! Υπάρχει τόσο μεγάλο έλλειμμα δημοκρατίας και στην Ευρώπη και δεν το έχουμε πάρει ακόμα χαμπάρι; Μόλις τρεις γενιές από τότε που νικήθηκε ο φασισμός;

     
  • At 8/10/06 01:55, Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ

    πεστα, πεστα. οταν τα ειχα πει και γω πριν μηνες μου τα "εχωσαν" καποιοι φιλοευρωπαίοι.

     
  • At 8/10/06 04:01, Blogger Serenity

    @ ΠΡΕΖΑ TV: Δεν μπορώ, Νίκο. Δε θα το αντέξω. Έχω δει κάποιες φωτογραφίες και έχω αρρωστήσει.

    @ Advocatus Diaboli: Συμφωνώ απόλυτα. Έλλειμα δημοκρατίας; Φυσικά. Τι άλλο; Η δικαστική απόφαση της Χάγης είναι καθαρά αντιδημοκρατική. Και ας το προχωρήσω λίγο παραπέρα. Οι βιαστές και οι βασανιστές νομιμοποιούνται όχι μόνο στην Ευρώπη και στην Αμερική. Κυρίως στην Αμερική. Στις ΗΠΑ μάλιστα το 'επάγγελμα' του βασανιστή έχει και ακαδημαϊκά requirements. Ποιος ξεχνά τις βιντεοκασέτες με τους βασανιστές γυμνών ανθρώπων που τους έσερναν με λουράκια σαν σκυλιά Καθηγήτριες Πανεπιστημίων;
    Τώρα στην Ολλανδία, οι παιδεραστές επιχειρούν να πάρουν πολιτική δύναμη και εξουσία. Αμφιβάλλει κανείς ότι έτσι όπως πάνε τα πράγματα οδηγούμαστε σε παγκόσμια κυριαρχία βιαστών & βασανιστών;

    @ Padrazo: Τι μου λες; Μην και δω τέτοια αίσχη εδώ μέσα. Θα γίνει το '21.

     
  • At 8/10/06 11:27, Blogger Tradescadia

    Πάνω στο συγκεκριμένο θέμα όσα και να πούμε, πάλι λίγα θα είναι. Ποια αρρωστημένα μυαλά σκέφτηκαν αυτή τη νομιμοποίηση; Αλλά για κοίτα καλύτερα: και γύρω σου ψυχική υγεία βλέπεις;

     
  • At 8/10/06 15:24, Blogger Serenity

    @ Tradescadia: Σίγουρα, ό,τι και να πούμε είναι λίγο, αλλά είναι σημαντικό να αντιδρούμε με όποιο τρόπο μπορούμε. Νοσηρότητα και σήψη υπάρχει γενικότερα. Τέτοια φαινόμενα όμως κάθε ελεύθερος και συνειδητοποιημένος άνθρωπος με ψυχική υγεία έχει χρέος να τα καταδικάζει. Είναι το λιγότερο που μπορεί να κάνει. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να μένει απαθής/παθητικός.

     
  • At 8/10/06 16:04, Blogger Unknown

    Αυτό το δικαστήριο είναι
    η ντροπή του 20ου Αιώνα
    Καπετάν Δημήτρης !

    Και δεν είναι και το μοναδικό
    και μη χειρότερα.
    Όλοι στο όναμα της Δημοκρατίας
    μιλάνε, πολύ σωστά τα γράφεις
    Βίλλυ μου !

    καλό σου απόγευμα

     
  • At 8/10/06 19:13, Blogger Θεοδόσης Βολκώφ

    Υπάρχει κανείς που να αμφιβάλλει για το ότι βιώνουμε μια παρακμή άνευ προηγουμένου??? Ο περιβόητος δυτικός πολιτισμός, κυρίαρχος απόλυτος του κόσμου πλέον, επιδεικνύει τη δύναμή του μέσα από εκπληκτικά επιστημονικά και τεχνολογικά επιτεύγματα, αδιαφορώντας πλήρως για τον ίδιο τον άνθρωπο... Ο άνθρωπος ειναι απλώς ένα ακόμα μέσον, ένας ακόμα αριθμός στην παραγωγική διαδικασία και τίποτα άλλο... Να δούμε πώς μπορεί να αρχίσει σιγά σιγά (αν μπορεί βέβαια) μια μεταστροφή των συνειδήσεων... Το μέλλον μας προμηνύεται πολύ σκοτεινό... Όσο για τους τύπους αυτούς που εν ονόματι της ελευθερίας και της δημοκρατίας κάθε τόσο βρίσκουν την ευκαιρία να νομιμοποιούν και ένα ακόμα φρικτό έγκλημα, ε αυτοί θέλουν βρεγμένη σανίδα τουλάχιστον...



    Βολκώφ

     
  • At 8/10/06 20:05, Blogger Serenity

    @ Sailor: Καλό απόγευμα επίσης, Καπετάν Δημήτρη :)

    @ Volkof: Η μεταστροφή και η αφύπνιση των συνειδήσεων έχει ξεκινήσει προ πολλού. Γι' αυτό και ο αντίποδάς της θεριεύει.

     
  • At 9/10/06 00:31, Blogger Debby

    Εχουμε όλοι παρενοήσει τι σημαίνει ελευθερία και τι δικαίωμα σε αυτόν τον κόσμο.
    Είναι αδιανόητο να θεωρήται ελευθερία και δικαίωμα κάτι που στερεί την ελευθερία και το δικαίωμα του άλλου...

     
  • At 9/10/06 01:00, Anonymous Anonymous

    Η δικαιωσύνη είναι τυφλή η απλά μας βλέπει κλείνοντας το μάτι στην διαφθορά;

    http://parafoniades.wordpress.com/2006/07/18/pnvd/

     
  • At 9/10/06 01:01, Anonymous Anonymous

    Η δικαιοσύνη είναι τυφλή η απλά μας βλέπει κλείνοντας το μάτι στην διαφθορά;

    http://parafoniades.wordpress.com/2006/07/18/pnvd/

     
  • At 9/10/06 05:45, Blogger Serenity

    @ Debby: Εγώ συμφωνώ. Αλλά τι να πεις για το Δικαστήριο της Χάγης; Ότι έχει μαύρα μεσάνυχτα από δημοκρατία; Ότι άγεται και φέρεται από νομικά κόλπα που έχουν ως στόχο τη νομιμοποίηση της παιδεραστίας όχι μόνο κοινωνικά αλλά και πολιτικά; Διάλεξε και πάρε...

     
  • At 9/10/06 05:47, Blogger Serenity

    @ Παράφωνος: Αυτή η δικαιοσύνη είναι όχι μόνο θεότυφλη αλλά και εξαιρετικά επικίνδυνη. Ακριβώς επειδή άγεται και φέρεται.

     
  • At 9/10/06 10:22, Blogger Νίκος Παργινός

    Καλημέρα και καλό κουράγιο. Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά τι να κάνουμε; Μπορούμε μόνο να αντισταθούμε πεισματικά και τίποτα παραπάνω... όπως εσύ...

     
  • At 9/10/06 10:34, Blogger GhostHunter

    Τι είναι αυτά που διαβάζω?
    Έχει γίνει τέτοια πρόταση?
    Έχουν ξεφύγει τελείως μου φαίνεται.

    Έχω μια γιαπωνέζικη katana (σπαθί) που το λατρεύω.
    Μου φαίνεται ότι θα το ακονίσω....


    Καλημέρα

     
  • At 9/10/06 13:49, Blogger Jason

    Αγαπητή Serenity, εγώ δε θα συμφωνήσω.

    Φυσικά και η ίδρυση ενός κόμματος παιδοφίλων είναι μια πράξη που από μόνη της μου προκαλεί αποστροφή και αηδία.
    Όμως το δικαστήριο δεν έχει δικαίωμα να απαγορεύσει ένα τέτοιο κόμμα. Θα ήταν λογοκρισία.

    Το κόμμα αυτό δεν είναι επικίνδυνο. Απλούστατα γιατί δε θα ψηφιστεί. Θεσμικά δε θα έχει καμία ισχύ. Δε θα αλλάξει τίποτα και δε νομίζω ότι με την ίδρυση του κόμματος αυτού απειλούνται τα δικαιώματα των παιδιών. Ακριβώς γιατί μόνο απέχθεια αισθάνεται το κοινωνικό σύνολο για ένα τέτοιο κόμμα.

    Αλλά δε νομίζω ότι μπορούμε να τους απαγορεύσουμε να εκφράζουν τα (απαράδεκτα, μεν, συμφωνούμε σ' αυτό) αιτήματά τους.

    Στο κάτω-κάτω, αν τύχαινε αυτό το κόμμα να λάβει ένα αξιοπρεπές ποσοστό, αυτό θα σήμαινε ότι έχει απήχηση, επομένως αντιπροσωπεύει μία μεγάλη μερίδα της κοινωνίας και τότε μάλλον θα έπρεπε να επαναπροσδιορίσουμε την εικόνα που έχουμε για την κοινωνία μας και το τι θεωρούμε διαστροφή. Σε αυτήν την περίπτωση, δηλαδή, δε θα ήταν πλέον το κόμμα επικίνδυνο, αλλά η ίδια η κοινωνία.

    Όπως και να ΄χει, αυτή η περίπτωση είναι στη σφαίρα της φαντασίας.

    Οι άνθρωποι αυτοί θα εκφράσουν τις διαστροφές τους ελεύθερα και απλώς κανείς δε θα τους ψηφίσει.

    Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να απαγορευτεί αυτό.

     
  • At 9/10/06 17:29, Blogger Serenity

    @ Nίκος Παργινός: Νομίζω ότι υποτιμούμε λίγο την αντίδραση του κοινωνικού συνόλου, Νίκο. Η κατακραυγή του κόσμου δίνει ένα σαφές μήνυμα.

    @ Ghost-Hunter-Gr: Αν έχουν ξεφύγει; Καλά είσαι...

    @ Jason: Σχετικά μ'αυτό που λες για τη λογοκρισία: οι παιδόφιλοι εκφράζουν ούτως ή άλλως τις απόψεις τους. Δε χρειάζεται να ιδρύσουν κόμμα γι'αυτό το σκοπό. Ούτε πιστεύω αυτό που διακηρύσσουν, ότι δηλ. η ίδρυση του κόμματος γίνεται κυρίως για ψυχολογικούς λόγους, ώστε να μην αισθάνονται στιγματισμένοι από το κοινωνικό σύνολο. Πιστεύω ότι προσπαθούν με κάθε τρόπο να νομιμοποιήσουν τη δράση τους. Και από τη στιγμή που ο νόμος θα είναι με το μέρος τους, ποιος από τους πολίτες θα μπορεί να τους σταματήσει και με ποιο τρόπο; Το θέμα λοιπόν δεν είναι πόσες ψήφους θα λάβει το κόμμα τους. Το θέμα είναι ότι η δράση τους πλέον θα είναι Ν Ο Μ Ι Μ Η. Καταλαβαίνεις, φαντάζομαι τι σημαίνει αυτό... Τώρα, οποιοσδήποτε φορέας δημοκρατικών αρχών νομιμοποιεί τη δράση στοιχείων τα οποία υπονομεύουν και απειλούν με τη δράση τους την ίδια τη δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα - και μάλιστα παιδιών - είναι σα να βάζει τα χέρια του και να βγάζει τα μάτια του (και τα δικά μας επίσης).

     
  • At 9/10/06 20:22, Blogger Εαρινή Συμφωνία

    Ειλικρινά, δεν μπορώ να κατανοήσω αυτή την ευαισθησία που εκφράζουν κάποιοι για το συγκεκριμένο κόμμα. Τι θα πει λογοκρισία; τι θα πει μη δημοκρατία; Από πότε πρέπει να υπάρχει δικαίωμα να εκφράζονται απόψεις υπέρ πράξεων που καταδικάζονται από το κοινό ποινικό δίκαιο; Είναι ιδέες αυτές που πρέπει να προωθούνται; Πρέπει αυτά τα τέρατα να έχουν το δικαίωμα της προπαγάνδισης των ιδεών τους χωρίς συνέπειες; Θα τρελαθούμε όλοι εντελώς; Δηλαδή αύριο θα επιτρέπουμε να προπαγανδίζουν ιδέες υπέρ βασανιστηρίων, υπέρ γενοκτονίας, υπέρ ρατσισμού; Διότι αυτή θα είναι η κατάληξη.
    Απλώς, να κάνω μια διόρθωση: το δικαστήριο που τους νομιμοποίησε δεν είναι το διεθνές της Χάγης, αλλά ένα ολλανδικό της πόλης Χάγη. Εξ ου και η Φινλανδία προσφεύγει στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
    Serenity, ολη η τοποθέτησή σου, και το τελευταίο κείμενο, είναι άξια συγχαρητηρίων.

     
  • At 9/10/06 20:57, Blogger Serenity

    @ Εαρινή Συμφωνία: Δεν ξέρω κατά πόσο ο κόσμος αντιλαμβάνεται το ότι το PNVD δεν ενδιαφέρεται για ψήφους. Ξέρουν ότι δεν πρόκειται ποτέ να μπουν στο Ολλανδικό Κοινοβούλιο και δεν τους καίγεται καρφί. Αυτό που τους "καίει" είναι η νομιμοποίηση. Όλα τα υπόλοιπα (να ακουστεί η φωνή τους, να μην είναι στιγματισμένοι και δεν ξέρω και 'γω τι άλλο) είναι μια έξυπνα στημένη βιτρίνα για να ικανοποιούν τη διαστροφή τους ανενόχλητοι, εκμεταλλευόμενοι την ελευθερία έκφρασης. Και το Τοπικό - όπως πολύ σωστά επισήμανες - Δικαστήριο της Χάγης, τούς άνοιξε το δρόμο.
    Όσο για το τι έπεται στη συνέχεια, με το σχόλιό σου με κάλυψες απόλυτα.

     
  • At 10/10/06 00:26, Blogger Sigmataf

    Καμία δικαστική απόφαση δεν θα έχει σημασία σε μία κοινωνία που η παιδία θα παίζει τον πρώτο ρόλο.

     
  • At 10/10/06 00:26, Blogger Sigmataf

    Παιδεία.
    ουπς!

     
  • At 10/10/06 00:42, Blogger THE_RETURN

    Δεν έχω να προσθέσω ούτε ένα ν στην ανάλυσή σου, faery.

    Με βρίσκεις σύμφωνο όχι μόνο 100% αλλά απείρως...

    Τέτοια φαινόμενα είναι απόλυτα συνυφασμένα με μια νοοτροπία εξωραϊσμού κάθε παρακμιακής νοοτροπίας η οποία μπορεί κάποτε να πλασσαρέται και ως "εναλλακτική".

    Μην μας παραξενέψει αν αργότερα δούμε την παιδοφιλία να προσακτά και αυτή το (ψευδο)παράσημο της "εναλλακτικότητας"... και επομένως της αποδοχής της αν όχι από την πόρτα, πιθανώς από το παράθυρο...

     
  • At 10/10/06 02:20, Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Oσοι προλαβαν να δουν τις φωτογραφιες καταλαβαν τι σημαινει παιδοφιλια...
    Υπαρχει προβλημα εκει εξω και μαλιστα σοβαρο...

     
  • At 10/10/06 09:24, Blogger Desposini Savio

    Θα τους σκότωνα με τα χεράκια μου ευχαρίστως...εύκολα.
    τέτοιες εικόνες μου ξυπνούν τρελά ένστικτα... δεν το αντέχω.

     
  • At 10/10/06 22:08, Anonymous Anonymous

    ... οι σκέψεις σου οδήγησαν τις σκέψεις μου... σε ευχαριστώ ...
    http://parafoniades.wordpress.com/2006/10/10/platonas/

     
  • At 11/10/06 04:45, Blogger Stavros Katsaris

    Καλημέρα!
    Είναι πραγμαικά αηδιαστικό να υπάρχουν άνθρωποι που έχουν τέτοιες απόψεις!
    Είμαι πολύ προβληματισμένος σχετικά με την τροπή που μπορεί να πάρει η συγκεκριμένη διαδικασία!
    Δεν ξέρω αληθινά ποιά είναι η προτιμότερη στάση του διακστηρίου στη προκειμένη περίπτωση.
    Με την ίδια λογική αύριο θα καταργήσει ένα κόμμα ομοφυλοφίλων και μεθαύριο ένα αντιρατσιστικό κόμμα κλπ.
    Από την άλλη πλευρά σκεφτείτε πόσο επικίνδυνο είναι να υπάρχουν τέτοιοι πολιτικοί μέσα σε άλλα κόμματα χωρίς να φαίνονται!
    Τουλάχιστον εδώ χυδαίες και αηδιαστικές οι απόψεις τους αλλά όποιος τους ψηφίζει είναι το ίδιο ανώμαλος και επικίνδυνος αφού θα εκπροσωπούν συγκεκριμένα πράγματα και θέσεις!
    Ειλικρινά δεν γνωρίζω τελικά ποιά ΄θα πρέπει να είναι η στάση του διακστηρίου απεναντί τους!
    Η δική μου σκέψη περιορίζεται στην ανανωμαλία που μπορεί να κρύβουν άνθρωποι μέσα στο κεφάλι τους!
    Καλημέρα!

     
  • At 11/10/06 16:50, Blogger Serenity

    @ Sigmataf: Αγγίζεις ένα πολύ μεγάλο θέμα...

    @ The Return: Μου φαίνεται αδιανόητο να ζω σε μια κοινωνία που θα έχει αποδεχθεί την παιδοφιλία ως "εναλλακτικότητα". Δεν το δέχομαι.

    @ Desposini Savio: Welcome to the club.

    @ Παράφωνος: Εγώ σ' ευχαριστώ για τις σημαντικές πληροφορίες στις οποίες με παρέπεμψες στο προηγούμενό σου σχόλιο.

    @ Stavros Katsaris:
    "Από την άλλη πλευρά σκεφτείτε πόσο επικίνδυνο είναι να υπάρχουν τέτοιοι πολιτικοί μέσα σε άλλα κόμματα χωρίς να φαίνονται!"
    Θέλεις να πεις ότι με την ίδρυση του PNVD θα υπάρχει μεγαλύτερη διαφάνεια ως προς τη δράση τους; Ναι, φυσικά, αφού θα είναι ΝΟΜΙΜΗ! Δε θα έχουν πλέον λόγο να κρύβονται, αφού δε θα φοβούνται τις συνέπειες του νόμου... Χαίρω πολύ... Και τι σημασία έχει η διαφάνεια στη συγκεκριμένη περίπτωση από τη στιγμή που κανείς δε θα μπορεί να κάνει τίποτα για να τους σταματήσει;

     
  • At 11/10/06 21:54, Blogger tassoula

    Πρέπει να τους κυνηγήσουν όπου και να βρίσκονται...καλησπέρα.και δεν μπορώ να καταλάβω την εμοννη μερικών να δουμε ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ φωτογραφίες.Μονο έτσι μπορούμε να καταλάβουμε τι συμβαίνει?

     
  • At 11/10/06 22:15, Blogger Serenity

    Καλησπέρα, Τασσούλα. Νομίζω ότι όλοι καταλαβαίνουμε το μέγεθος της φρίκης και χωρίς φωτογραφίες...