Friday, October 27, 2006
CYBER-IA
Και ξαφνικά, στα καλά των καθουμένων
Ντριιιιιιιιιιιιιν
Χτύπησε το κουδούνι
Όχι σε μένα μόνο
Πολλά κουδούνια χτύπησαν ταυτόχρονα σε πολλών τα σπίτια

Ε, άνοιξα κι εγώ λοιπόν
και είδα εκεί, μπροστά μου,
στο κατώφλι του σπιτιού μου,
μια εφιαλτική μορφή:

η

Cyber-ia

αυτοπροσώπως...

"Surprise!" μου λέει

"Still here? We 're going CYBER!"
"Pardon...?!" (εγώ)

"THERE IS A WAR OUT THERE!"

Και σε μια σουρεάλ αποθέωση του home delivery
μου παραδίδει ένα χαρτί


ψηφιακής



στρατολόγησης



(Οι γυναίκες τελικά δε το γλιτώνουν...)



"Η ώρα έφτασε! Η πατρίδα (????!!!) σε καλεί!"
μού ανακοίνωσε με επίσημο ύφος


ενώ αμέσως μετά βάλθηκε να τραγουδά
χαζοχαρούμενα
με μια απαίσια ηλεκτρονική φωνή:



We all live in a yellow cyb-marine

Α yellow cyb-marine
A yellow cyb-marine

.........................



Labels: ,

 
posted by Serenity at 22:33 | Permalink |


19 Comments:


  • At 28/10/06 01:38, Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ

    Αν και σε διαλεγω για το ποστ της καληνύχτας, ελπίζω να μη δω έναν τέτοιο εφιάλτη.
    Καληνύχτα :)

     
  • At 28/10/06 01:48, Blogger Serenity

    Όνειρα γλυκά! :-p

     
  • At 28/10/06 01:59, Blogger Dark_Morpheus

    Παρανοϊκό...

     
  • At 28/10/06 02:35, Blogger Sigmataf

    1984

     
  • At 28/10/06 04:58, Blogger THE_RETURN

    Φουτουριστικό χιούμορ με σουρρεαλιστικότατες συνιστώσες...

    Και αυτό εδώ:

    "Και σε μια σουρεάλ αποθέωση του home delivery
    μου παραδίδει ένα χαρτί


    ψηφιακής


    στρατολόγησης
    "

    ..μέτρησε πάρα πολύ...

    Καλημέρα :)

     
  • At 28/10/06 09:17, Anonymous Anonymous

    Ευρηματικός ο τίτλος και φυσικά με πολλά υποννοούμενα
    Καλημέρα:)

     
  • At 28/10/06 09:39, Anonymous Anonymous

    Ετσι! Ετσι! Να ξέρουμε ότι όλα μπορούν να συμβούν, και να αντιδρούμε. Καλημέρα

     
  • At 28/10/06 10:31, Anonymous Anonymous

    :)

     
  • At 28/10/06 10:33, Anonymous Anonymous

    :)

     
  • At 28/10/06 11:55, Blogger Serenity

    @ Dark_Morpheus: Και πάρα πολύ πιθανό... Πολύ θέλει νομίζεις;

    @ Sigmataf: Ναι, ένα πράμα...

    @ Routerjoc: Thanx... Περίμενε λίγο και θα το τραγουδάμε όλοι μαζί...

    @ The_Return: Δωρεάν παράδοση στο σπίτι σας. Χωρίς χρέωση. (Αλλά με άλλο τίμημα). Πολύ καλημέρα σας! :)

    @ Άβατον: Ευχαριστώ, αγαπητέ... Μου 'ρχονται κάτι ιδέες τώρα τελευταία... ;-p

    @ Εαρινή Συμφωνία: Καλημέρα, καλή μου. Και μόνο που βλέπω το username σου μού φτιάχνει η διάθεση... :)

    @ Oistros: Ω, χαίρετε κι εσείς, αγαπητή. Τα σέβη μου. :)

     
  • At 28/10/06 14:38, Blogger Serenity

    @ Confused: Δεν υποστηρίζω το γενικότερο κλίμα cybernetικής τρομολαγνείας, αλλά ίσως ο εφιάλτης να 'ναι περισσότερο κοντά απ' όσο θέλουμε να πιστεύουμε... Την καλημέρα μου, καραβοκύρισσα :)

     
  • At 28/10/06 15:54, Blogger nosyparker

    LOL Γέλασα πολύ (αν και η κατάσταση δεν είναι καθόλου για γέλια) :-/

     
  • At 28/10/06 16:07, Blogger Serenity

    @ Nosyparker: Όσο διατηρούμε το χιούμορ μας, δεν έχουμε φόβο :)

     
  • At 28/10/06 16:08, Blogger Clowd

    Δε θα ταν κι άσχημο αν το καλοσκεφτείς!
    Καλημέρα

     
  • At 28/10/06 16:20, Blogger Serenity

    @ Clowd: Ν' αρχίσω ν' ανησυχώ για σένα;

     
  • At 28/10/06 23:25, Blogger γιώργος

    τι;;;
    χτυπάνε και πόρτες;;;
    δεν μπαίνουν με το έτσι θέλω;;;

    κυβερνο-καλησπέρες...

     
  • At 29/10/06 09:28, Blogger Serenity

    @ Γιώργος: Καλημέρα, George :) Είναι παραλληλισμός με την υπόθεση Blogme.gr...

     
  • At 29/10/06 11:28, Blogger kyrallina

    KΑΛΗΜΈΡΑ ντε!

     
  • At 29/10/06 11:37, Blogger Serenity

    @ Kyrallina: ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑ!!! :)