Saturday, August 26, 2006
B-Day post

Μια και ήρθε, λοιπόν, αυτή η ευλογημένη μέρα (αν και προτιμώ να μη σκέφτομαι τι μέρα ήταν, γιατί, αν το καλοσκεφτώ, θα αλλάξω το "ευλογημένη'" σε κάτι άλλο που λήγει σε -μένη, αλλά αρχίζει από γαμ... *beeep*), ας ανοίξω, λέω, μια bloggoσαμπάνια (κοινώς "Φάτε μάτια ψάρια και κοιλιά..."), για να γιορτάσω το γεγονός ότι πριν 28 (ολογράφως: είκοσι οχτώ) χρόνια έπεσα σ' αυτόν τον πλανήτη... (Αυτό τώρα είναι καλό; Επιφυλάσσομαι να απαντήσω μια μέρα που θα έχω καλύτερη διάθεση...)
Στην υγειά σας!
ΥΓ #1. Η αλήθεια είναι ότι θα πιω, για να ξεχάσω... (*γκλουπ*γκλουπ*γκλουπ*)
ΥΓ #2. Όπως, επίσης, ότι θ' ακούσω το "Not an addict", σε μια ύστατη προσπάθεια να μην καπνίσω όλα τα φυτά στο σπίτι... :-p


Labels: ,

 
posted by Serenity at 22:09 | Permalink |


27 Comments:


  • At 26/8/06 23:06, Blogger Serenity

    Photo source: http://italy.indymedia.org

    K's Choice - Not an addict

     
  • At 26/8/06 23:35, Blogger mariospi

    Χρόνια σου πολλά: για να έχεις τις ευκαιρίες να τα δεις αλλιώς τα πράγματα· και μετά να τα ξαναδείς ίδια αλλά κάπως αλλιώς. Και ξανά... Έχεις, άλλωστε, τίποτε καλύτερο να κάνεις από το να τριγυρνάς σε αυτόν τον πλανήτη που έπεσες;

     
  • At 27/8/06 00:20, Blogger Καπετάνισσα

    Ω! 28 γέννες είναι απλά η αρχή!!!

    Χρόνια ολόφωτα, γεμάτα ήλιους λαμπερούς!

    Χρόνια φεγγαρολουσμένα, γεμάτα απ' αγάπη!

    Όλη η ζωή είναι μπροστά!
    Να'ναι η δική σου υπέροχη!

     
  • At 27/8/06 01:22, Anonymous Anonymous

    Χρόνια σου πολλά, να αισθάνεσαι όμορφα με αυτό το δώρο που μάς έχει δοθεί, καλή μου!
    Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και δημιουργική!
    Και τα χρόνια σου να είναι πλούσια σε όλα τα αγαθά, υλικά και πνευματικά!
    Πολλά φιλιά και δεν θέλω απαισιοδοξίες, έτσι?
    :-)))

     
  • At 27/8/06 01:34, Blogger Dark_Morpheus

    Εγω βαριέμαι να τα ξαναλέω αλλά θα τα ξαναπώ...Χρόνια πολλά, καλά κι ευτυχισμένα! Να έχεις πάντα ό,τι επιθυμείς και να αφήσεις τα φυτά στην ησυχία τους. Θέλουμε κι εμείς και δε θα φτάσουν :P

     
  • At 27/8/06 03:34, Blogger greekgaylolita

    Χρονια πολλα:)

     
  • At 27/8/06 03:53, Blogger THE_RETURN

    Τι να πει κανείς;
    Το τετριμμένο "χρόνια πολλά";

    Άστοχο μου φαίνεται.

    Πολύ απλά σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου,κάθε ευτυχία, faery διότι το αξίζεις και με το παραπάνω :)

    Να είσαι καλά :)

     
  • At 27/8/06 23:37, Blogger Tradescadia

    Πάντα φώτεινη και ταξιδεμένη! Τα καλύτερα...έπονται!

     
  • At 28/8/06 00:57, Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Αν και αρκετα καθυστερημενα...Χρονια πολλα και καλα!!!
    Καλη συνεχεια σε οτι και αν κανεις.
    Πανω απ'ολα...Καλη ζωη γεματη ευτυχια,υγεια και φιλους.

     
  • At 28/8/06 01:15, Blogger vromogato

    χρόνια καλά και γεμάτα και αν είναι έτσι να είναι και πολλά :)

     
  • At 28/8/06 01:38, Blogger nicosmg

    Να ζήσεις Serenity
    και χρονια πολλα
    μεγαλη να γίνεις
    με ασπρα μαλλια
    παντου να σκορπίζεις
    της γνωσης το φως
    και ολοι να λενε
    "να μια σοφη"

    ζητωωω... hip hip huray...
    Χρονια πολλα και ΚΑΛΑ!!!
    τα ονειρα σου, ευχές μου...

     
  • At 28/8/06 12:52, Blogger Clowd

    Ο φλογισμένος βασιλιάς να φωτίζει τα όνειρά σου και τη ζωή σου!!!
    Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα

     
  • At 28/8/06 15:17, Blogger george.pirgaris

    Xρόνια πολλά!
    Ωραία ηλικία τα 28!
    Έστω κι αν έρχονται ώρες που θέλεις να καπνίσεις όλα τα φυτά γύρω σου...

    Τούρτα θα φάμε η ξεροσφύρι θα τη πιούμε τη σαμπάνια?

     
  • At 28/8/06 16:21, Blogger Jason

    Χρόνια πολλά λοιπόν...

    Να είσαι πάντα καλά κι ευτυχισμένη!

    Και τα επίλοιπα έπονται...

     
  • At 28/8/06 16:55, Blogger Θεοδόσης Βολκώφ

    Χρόνια πολλά και δημιουργικά λοιπόν!!!!

    Βολκώφ

     
  • At 28/8/06 21:17, Blogger Unknown

    Ο Καπετάνιος σου εύχεται μέσα
    από την καρδιά του
    κάθε ευτυχία

    Όλη η Ζωή είναι μπροστά σου και
    το μόνο που μένει είναι
    να την Ζήσεις, γιατί η Ζωή
    είναι μια και μοναδική

    Το αξίζεις

    Την καλησπέρα μου
    και την αγάπη μου

     
  • At 28/8/06 21:25, Blogger Unknown

    Ο Καπετάνιος και η παρέα του
    σου στέλνουν τον πιο δροσερό
    αέρα του Βορείου Αιγαίου
    για να δροσίζει για πάντα
    την ψυχή και την καρδιά σου

    ο γιος της θάλασσας

     
  • At 28/8/06 21:46, Blogger Εαρινή Συμφωνία

    Είκοσι οκτώ; Μόλις είκοσι οκτώ; Τι γλέντι θα έκανα! Τρικούβερτο. Εύχομαι όλα τα όμορφα, τα μαγευτικά, τα αστραφτερά και τα ουσιαστικά, να είναι μπροστά σου. Και μόνο αυτά, όπως και ό,τι άλλο καλό.

     
  • At 28/8/06 23:56, Blogger γιώργος

    Χρόνια Πολλά,
    Χρόνια Καλά...

    Να είσαι πάντα αυτό που επιθυμείς...

     
  • At 29/8/06 01:37, Anonymous Anonymous

    Εσύ στις 26 Αυγούστου,εγώ στις 27 Αυγούστου. Χρονια μας πολλά :)

     
  • At 29/8/06 09:01, Blogger Serenity

    Τώρα τι να πω; Το 'ευχαριστώ' είναι λίγο μπροστά σ' αυτό τον καταιγισμό ευχών! Μόλις ζωγραφίσατε ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μου :)))))) ...

    @ Mariosp: Καλώς ορίσατε στο 'σπιτικό' μου! Ευχαριστώ για τις ευχές! Έχετε δίκιο.. Σ' αυτόν τον πλανήτη που έπεσα, τα πάντα είναι θέμα οπτικής... μέσα από καθρέφτες...

    @ Καπετάνισσα: Ο λόγος σου με γλύκανε, σοφή μου Καπετάνισσα! :))) Χίλια ευχαριστώ από καρδιάς...

    @ Lucyluce: Να' σαι καλά, Λούσυ μου! Πολλά φιλιά και χαμόγελα σου στέλνω! :))))
    ΥΓ. Έχεις δίκιο.

     
  • At 29/8/06 09:07, Blogger Serenity

    @ Dark_Morpheus: Τα φυτά τη γλίτωσαν, όπως σου είπα και online... Κι εσύ δεν τα χρειάζεσαι, εντάξει;! Φιλάκια *smouts*

    @ Greekgaylolita: Ευχαριστώ πολύ! :) Καλώς ήλθες!

    @ The_Return: Κι εγώ τώρα πώς να σ' ευχαριστήσω για τις ευχές σου και για τη φιλία σου; Θα σου πω απλώς ότι μού (μάς) λείπεις ήδη... Η απουσία σου απ' τα blogs είναι κάτι παραπάνω από αισθητή... Να 'σαι καλά, Διονύση...

     
  • At 29/8/06 09:14, Blogger Serenity

    @ Τradescadia: Έτσι θέλω να πιστεύω κι εγώ! Σ' ευχαριστώ για τη 'φωτεινή' ευχή! Καλώς όρισες κι εσύ στο bloggόσπιτό μου! :))

    @ ΠΡΕΖΑ TV: That's what I hope for... Σ'ευχαριστώ, Νίκο... Ελπίζω να είσαι καλά... Φιλιά!

    @ Vromogato: μερσί, γατούλη :*

     
  • At 29/8/06 09:22, Blogger Serenity

    @ LiBeRo3: Ωραίες ευχές... ;) Μισό να σβήσω το κεράκι... Φουουουουου! (Εντάξει!)

    @ Clowd: Καλώς ήλθες! Τι όμορφο ένα σύννεφο να φέρνει φως... Να' σαι καλά! Θα σ' επισκεφθώ! :)

    @ Pirgaris: Τούρτα; Βεβαίως! Τούρτα παγωτό, φυσικά! Σοκολάτα -καραμέλα σας αρέσει; (Το κεράκι το έχω ήδη σβήσει...)
    Να 'στε καλά, κ.Πύργαρη! :))))

     
  • At 29/8/06 09:30, Blogger Serenity

    @ Jason: Ι hope so... Κι εσύ, Jason, ό,τι επιθυμείς! :)

    @ Theodosis Volkof: Αυτό το 'δημιουργικά' μου έκανε ένα 'κλικ'! Καλώς ήλθατε στο blog μου, κ. Βολκώφ! Ευχαριστώ για τις ευχές :)

    @ Dr.Uqbar: Να πιούμε άλλη μία, λοιπόν;! :-p (Χριστέ μου, αλκοολικιά θα καταντήσω...) Μερσί, γιατρέ μου! Cheers! :)))

     
  • At 29/8/06 09:38, Blogger Serenity

    @ Sailor: Ω, ευχαριστώ σε, γιε της Θάλασσας, εσένα και την όμορφη παρέα σου! Την καλημέρα μου και την αγάπη μου σάς στέλνω!

    @ Εαρινή Συμφωνία: Είθε! Καλώς όρισες, άνοιξη!

    @ Γιώργος: Κι εσύ να είσαι πάντα ερωτευμένος! ;)

    @ Ρεγγίνα: Παρθενάκι κι εσύ, Ρεγγίνα; Χρόνια μας πολλά, λοιπόν! Να μας χαιρόμαστε! :)

     
  • At 30/8/06 17:56, Blogger Σικελια

    Τα έχασα τα γεννεθλιάκια σου... Με έτρεχε άλλη παρθένος. χιχι!
    Να τα γιορτάζεις κάθε μέρα! Με ένα χαμόγελο κάθε μέρα πιο φωτεινό! Σου εύχομαι όλη την τύχη και την σοφία που χρειάζεται για να ζήσεις με τον καλυτερο τρόπο κάθε δευτερόλεπτο σε αυτόν τον πλανήτη των τρελών!!
    Πολλά μεθυσμένα φιλιά!! ;)