Thursday, August 24, 2006
In my restless sleep...
 
posted by Serenity at 06:23 | Permalink |


9 Comments:


  • At 24/8/06 07:32, Blogger Serenity

    Post #100

    Photo source: forgone-.diaryland.com

    Conjure One - Sleep (Serenity Remix)

    PS. Όχι, το remix δεν το έκανα εγώ! :-p

     
  • At 24/8/06 11:20, Blogger Καπετάνισσα

    Η πιο μελωδική καλημέρα!

    Ρέουν οι νότες στο γραφείο κι εγώ πλέον σε υγρή μορφή...

    Αχ, ομορφοκόριτσο!

     
  • At 24/8/06 13:45, Blogger ellinida

    Είχα πει πως θα έρθω και έστω κι'αργά τήρησα την υπόσχεση μου .
    Ομορφο το μπλογκ σου . Το καταευχαριστήθηκα .
    Καλή σου μέρα ! :)))

     
  • At 24/8/06 21:31, Blogger nicosmg

    χμμμ... restless sleep... restless sleep...

     
  • At 24/8/06 22:45, Blogger Serenity

    @ Καπετάνισσα: Κι εγώ όταν διαβάζω τα κείμενά σου, Καπετάνισσα, τέτοια μορφή παίρνω! Πώς λέμε.. ΛΙΩΝΩ... :)))

    @ Ellinida: Καλώς όρισες, καλή μου! Σ'ευχαριστώ που με τιμάς με την παρουσία σου! Πάντα ευπρόσδεκτη! :)))

    @ LiBeRo3: Άσ'τα να παν... :-ppp

     
  • At 25/8/06 10:47, Blogger tassoula

    καλημέρα!!
    πολύ καλό κομμάτι..
    ακομα καλύτερη η φωτογραφία..

     
  • At 25/8/06 18:10, Blogger Serenity

    @ Tassoula: Καλησπέρα, γλυκιά μαμά :)
    Αϋπνίες βλέπεις... Postάρω για να μη φρικάρω... :-p

    @ Respect: Καλησπέρα και καλώς ήλθες! Ε... χμ.. οι δικές μου διαταραχές ύπνου οφείλονται κυρίως σε άγχος και υπερένταση και φυσικά στη ζέστη από την οποία ξυπνάω θέλω δε θέλω τέσσερις η ώρα τα χαράματα... κάθε νύχτα... Χάρηκα για τη γνωριμία! :-p

     
  • At 26/8/06 19:44, Blogger Dark_Morpheus

    :'(

     
  • At 26/8/06 20:19, Blogger Serenity

    @ Dark Morpheus: :*