Thursday, November 09, 2006
Διάλογος Πέντε Αστέρων
Το παρόν postιον απευθύνεται κυρίως σε όσους έχουν ακόμα... "πάρε-δώσε" με τις ΑΕΜ (Αθάνατες Ελληνίδες Μανάδες). :-p

Νά, για ποιο λόγο πρέπει να προσέχετε τι απαντάτε στην ερώτηση "Τι θα φας σήμερα;".

Ειδεμή, η ωμή αλήθεια μπορεί κάλλιστα να σάς σερβιριστεί "στο πιάτο" και να βαρυστομαχιάσετε.

Behold, λοιπόν! Η ατάκα της ημέρας, του μήνα και του χρόνου (***όλα αυτά μαζί***):


AEM: "Καλά, παιδί μου, πώς έφυγες χωρίς να το καταλάβω και καθόμουν και μίλαγα μόνη μου στο σπίτι;" (***πάγια τακτική, για να διατηρήσουμε σώας τας φρένας***)

Τέκνον: "Σοβαρά; Έχασα τέτοια φάση; (***hihihihi***) Κοίτα, μπορείς κάλλιστα να πας να αγοράσεις μια αλυσίδα, να μού την περάσεις στο λαιμό, και να με κρατάς."

ΑΕΜ: "Και ποιος σού είπε ότι χρειάζομαι αλυσίδα, για να σε κρατάω;"

...................................................................

Γιαουρτάκι κανείς;
 
posted by Serenity at 18:51 | Permalink |


14 Comments:


  • At 9/11/06 19:59, Blogger An-Lu

    Ντόινγκκκκκκκκκκ!!!!!

     
  • At 9/11/06 20:05, Blogger Serenity

    Είπατε κάτι;;; ε;;;

     
  • At 9/11/06 20:12, Blogger Markos

    Χμμ μικρή ...
    Όσο την έχεις τη μαμά, και να την έχεις για πολλάάάάά πολλάάάάάά χρόνια, κανάκευέ την.


    (άραγε θα υπάρχουν blogs μετά από τριάντα χρόνια; :-))) )

     
  • At 9/11/06 20:14, Blogger Serenity

    Σας παρακαλώ, μη με συγχύζετε νυχτιάτικα!!!!

     
  • At 9/11/06 20:59, Blogger atg

    to kako den einai oi atakes pou lene alla oti olesl ene tis idies ..sa na uparxei mia krufh sxolh pou bgazoun ...
    elpizw na min apofoitisoume kai emeis apo auti sto mellon :P

     
  • At 9/11/06 21:42, Blogger THE_RETURN

    Τις ...κακές συνήθειες (μαμάδες, σόγια, παρασόγια, συγγενείς και λοιποί συνεργαζόμενοι) τις κόβει κανείς απο μικρός!!!

    Ειδικά αν ζει στην Ελλάδα...

    ΥΓ. Μιλάμε, το απίστευτο θέαμα να βλέπει κανείς στην Ελλάδα τους εξ ίσου απίστευτους μαμάκηδες!!!

    Disgusting...

     
  • At 10/11/06 06:34, Blogger Stavros Katsaris

    Θα τα πω όλα στη μαμά μου θα πάρει το συνδικάτο και θα στο κλείσει το μπλογκ!

    Για να μάθεις να τα βάζεις με το κατεστημένο!

    Τι είσαι κουμουνίστρια είσαι?

    Έ?

     
  • At 10/11/06 10:01, Blogger Serenity

    @ Atg: Ναι, είναι κάτι σαν την Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης... :-p

    @ Confused: Αλλάλου και Ξερής γωνία...

    @ Τhe_Return: Σιχτίρ. (Όχι σε σένα, προς Θεού!!!)

    @ Stavros: Μαμάκηδες μπλογκοχαφιέδες δε σας φοβάμαι, ρε!!! Ο παππούς μου ήταν στην Αντίσταση!!!
    Άντε, πουλάκια μου, στη μανούλα... Άντε!!!
    :-ppp

     
  • At 10/11/06 10:19, Blogger tassoula

    Αφωνη....Κατι μου θυμίζει....Καλημέρα!!

     
  • At 10/11/06 14:12, Blogger Serenity

    Καλησπέρα, Τασσούλα...

     
  • At 10/11/06 17:17, Blogger Tradescadia

    Εγώ το έχω πει αλλά δε με ακούτε: Στα μαιευτήρια, παίρνουν όλες το ίδιο manual!!

     
  • At 10/11/06 18:43, Blogger Serenity

    @ Tradescadia: Πες το ψέμματα...

     
  • At 10/11/06 19:53, Blogger Shades

    Εγώ που είμαι του φεγγαριού ο γιος… θα πείτε τα ίδια και για τη δική μου Μάνα
    Μαμά σελήνη τι λένε...

     
  • At 10/11/06 20:07, Blogger Serenity

    Είναι ορίτζιναλ Ελληνίδα μάνα;
    Αν είναι, τα ίδια θα πούμε.
    :-pppp

    (Κάτι μού λέει πάντως ότι δεν είναι... ;)